أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۸۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
قیمت سوخت در پاکستان افزایش یافته و از فردا بنزین و گازوئیل با قیمت‌های جدید عرضه خواهد شد به همین دلیل شب گذشته صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌های این کشور تشکیل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، قیمت سوخت در پاکستان افزایش یافته و از فردا بنزین و گازوئیل با قیمت‌های جدید عرضه خواهد شد به همین دلیل شب گذشته صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌های این کشور تشکیل شد.

قیمت بنزین در پاکستان با ۹ روپیه افزایش به ۱۰۸ روپیه می‌رسد این در حالی است که گازوئیل با ۷ روپیه افزایش به قیمت ۹۶ روپیه عرضه می‌شود.

«فردوس عاشق اعوان» وزیر اطلاع رسانی پاکستان اعلام کرد: افزایش قیمت سوخت یک جریان عمدی یا تلاش برای حل مشکلات اقتصادی نیست بلکه قیمت نفت در بازار جهانی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: مردم و دولت باید با کمک یکدیگر بحران افزایش قیمت سوخت را پشت سر بگذارند.

با انتشار خبر افزایش قیمت سوخت از شب گذشته صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها تشکیل شده این در حالی است که بسیاری از جایگاه‌ها تعطیل شده‌اند، زیرا صاحبان این تجارت پر سود سعی دارند سوخت را گران‌تر بفروشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها