أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۳۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۱۱ تير ۱۳۹۸
کاروان اقلام اهدایی به فرهنگیان سیل زده استان گلستان امروز با حضور سرپرست وزارت آموزش‌و‌پرورش در مناطق سیل زده استان توزیع شد.
به گزارش پایگاه 598، کاروان اقلام اهدایی به فرهنگیان سیل زده استان گلستان امروز با حضور حسینی سرپرست وزارت آموزش‌و‌پرورش و حق شناس استاندار گلستان، توسط 30 خودروی نیسان از محل کانون طه گرگان اعزام شد.

اقلام اهدایی این کاروان به ارزش 3 میلیارد ریال و شامل لباسشویی، فرش، پنکه، یخچال، اجاق گاز، برنج، وسایل آشپزخانه، پک حبوبات و غیره بوده است که با همکاری بسیج فرهنگیان گلستان، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان برای رفاه حال همکاران سیل‌زده فرهنگی تهیه شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در مراسم اعزام این کاروان گفت: بازسازی نخستین مدرسه‌ای که در مناطق سیل‌زده کشور در شهرهای آق قلا و گمیشان به زمین زده شد، در مهر ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

احسان گوهری راد اظهار داشت: استان گلستان در فروردین و اردبیهشت ماه امسال، سیل مخربی را پشت سر گذاشت و 3 شهر درگیر سیل بودند که بیشترین خسارت‌ها را این 3 شهر استان دیده‌اند.

وی افزود: در این سیل بیش از 324 مدرسه استان گلستان دچار آسیب‌دیدگی شد که از این تعداد 24 مدرسه تخریب شده و پس از فروردین ماه سال جاری، هیچ استفاده‌ای از این مدارس نشده و دانش‌آموزان این مدارس را در دیگر مدارس ساماندهی کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: از 17 فروردین ماه، مدارس مناطق سیل زده استان گلستان همزمان با دیگر نقاط کشور راه‌اندازی شده است.

گوهری‌راد گفت: با کمک‌هایی که برخی از نهادها داشتند، باید اعلام کرد که بیش از 90 درصد پروژه‌هایی که به عنوان مدارس تخریبی از آن‌ها یاد شده، کارهای انعقاد قرارداد آن برای ساخت مدارس به زودی عملیاتی خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان عنوان کرد: با توجه به کمک های مردمی برای مردم مناطق سیل شده گسیل شد، فرهنگیان سایر نقاط کشور نیز، بالغ بر یک میلیارد تومان به مردم مناطق سیل زده کمک مالی کرده‌اند و نزدیک به 40 کامیون اقلام مختلف از آموزش و پرورش استان‌های معین به استان گلستان ارسال کردند.

گوهری راد گفت: بالغ بر 50 کانکس از طریق سازمان نوسازی مدارس، به مناطق سیل زده استان ارسال شد که از همان ابتدا از این کانکس‌ها در مناطق سیل زده بهره‌برداری کردیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها