أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۴۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۱۲ تير ۱۳۹۸
امروز "چهارشنبه ۱۲ تیر" آخرین فرصت داوطلبان کنکور ۹۸ برای دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون است.
به گزارش پایگاه 598، کنکور کارشناسی سال 98 در روزهای پنجشنبه 13 و جمعه 14 تیر ماه 98 برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون سراسری سال 98 از روز یکشنبه 9 تیر ماه 98 ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان تا امروز چهارشنبه 12 تیر ماه 98 برای دریافت کارت شرکت در آزمون فرصت دارند.

متقاضیان شرکت‌ در آزمون‌، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقم) و شماره شناسنامه  یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کد ملی و سریال شماره شناسنامه، پرینت کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند.

داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی نسبت به دریافت پرینت کارت گروه آزمایشی دوم یا گروه آزمایشی دوم و سوم "هنر و زبان‌های خارجی" اقدام کنند.

سازمان سنجش درباره دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون اطلاعیه‌ای را صادر کرده است که به داوطلبان توصیه می‌شود با مراجعه به سایت این سازمان حتماً محتوای این اطلاعیه را مطالعه کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها