أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۴۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۱۲ تير ۱۳۹۸
در واکنش به پویش «صاحبخانه خوب»؛
رضا رویگری بازیگر سینما و تئاتر درباره قیمت‌های سرسام‌آور مسکن و اجاره‌نشینی طی سال‌های اخیر گفت: یا نگران جور کردن اجاره‌ایم یا نگران موعد تمدید قرارداد! پویش "صاحبخانه خوب" الگوی سینما و تلویزیون قرار گیرد.
به گزارش پایگاه 598، رضا رویگری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با انتقاد از بی حساب و کتابی اجاره مسکن در شهر‌های بزرگ بیان داشت: افزایش مداوم اجاره مسکن در شهر‌های بزرگ دغدغه بسیاری از هموطنان است و هیچ کس جز خدا نمیتواند آن را حل کند، چون مسئولان که فقط شعار میدهند و صاحبخانه‌ها هم دلرحم نیستند!

بازیگر سریال "مختارنامه" ادامه داد: خود من سال‌های سال است که اجاره نشینم و مدام باید بر سر رقم اجاره چانه بزنم. در چند ماه اخیر نیز واقعا اجاره بها بطور افسار گسیخته بالا رفته است! اغلب مردم دچار این مشکل بزرگ هستند و این مشکل باعث شده که زندگی به کام آنان تلخ شود و با نگرانی زندگی کنند.

رضا رویگری خاطرنشان کرد: صاحبخانه خوب کم پیدا میشود، ولی اگر پویش‌هایی مانند "صاحبخانه خوب" با جدیت دنبال شوند یقین بدانید اوضاع بهتر خواهد شد، چون فرهنگ سازی قدم اول حل مشکل است. صاحبخانه‌ها را باید از طریق رسانه‌های عمومی با انسانیت آشنا کرد.

بازیگر درام جنگی خاطره ساز "عقاب ها" تاکید کرد: آن‌ها که پویش "صاحبخانه خوب" را راه انداخته اند باید الگوی سریال سازان و فیلمسازان ما باشند که بعد از سال‌ها هنوز گرفتار شرح داستان تکراری ازدواج و طلاقند. چرا نباید یک سریال موثر درباره اجاره نشینان ساخته شود.

رویگری در ادامه گفت: واجب است که نویسندگان سریال‌های و فیلم‌های ما هم به این قضیه ورود کنند، زیرا این مشکل، مشکل همه است و همه ما در این جامعه با این درد مواجه هستیم. این دل نگرانی بزرگی است که از اول ماه به فکر کرایه آخر ماه باشی و آخرماه نیز باید به فکر سر سال و قرارداد جدید باشی که صاحب ملک چقدر می‌خواهد به کرایه منزل خود اضافه کند.

این بازیگر سینما با اشاره به تجربه بازی در کمدی "اجاره نشین ها" که سال‌ها پیش درباره روابط صاحبخانه-مستأجر تولید شد بیان داشت: داریوش مهرجویی در "اجاره نشین ها" خیلی خوب درگیری‌های مستأجران را روایت کرده بود، ولی نمی‌دانم چرا در این سال‌ها در سینما و تلویزیون از این مسائل حرفی زده نمی‌شود یا کم حرف میزنند.

رضا رویگری در پایان گفت: مشکل اجاره مسکن دمار از روزگارمان درآورده و باعث رنج من و خیلی از همکاران و همینطور مردم است که باید به آن رسیدگی شود. شاید باور نکنید من از همین الان نگرانم که سر موعد قرار دادم چقدر قرار است بر مبلغ اجاره مسکنم اضافه گردد. پویش "صاحبخانه خوب" آن قدر ادامه یابد بلکه صاحبخانه‌ها بفهمند که مستأجران نیز مانند آن‌ها انسانند و همه چیز را به مادیات گره نزنند.

منبع:خبرنامه دانشجویان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها