يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۴۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۳ تير ۱۳۹۸
سرمربی تیم ملی فوتبال؛
سرمربی تیم ملی فوتبال درست مانند تمام خارجی‌هایی که تحت تأثیر تبلیغات مسموم استکبار جهانی با نگاه منفی و ترس راهی کشورمان می‌شوند به ایران آمد، اما مانند تمامی مربیان، بازیکنان و حتی توریست‌های قبلی از دیدن وضعیت اجتماعی، امکانات و از همه مهم‌تر امنیت حاکم بر ایران مات و مبهوت و متعجب ماند و لب به تحسین ایران و ایرانی گشود.
به گزارش پایگاه 598، سرمربی تیم ملی فوتبال درست مانند تمام خارجی‌هایی که تحت تأثیر تبلیغات مسموم استکبار جهانی با نگاه منفی و ترس راهی کشورمان می‌شوند به ایران آمد، اما مانند تمامی مربیان، بازیکنان و حتی توریست‌های قبلی از دیدن وضعیت اجتماعی، امکانات و از همه مهم‌تر امنیت حاکم بر ایران مات و مبهوت و متعجب ماند و لب به تحسین ایران و ایرانی گشود.
 
ویلموتس در گفتگو با سایت اسپورزای بلژیک گفت: «زمانی که به ایران رسیدم، دهانم از تعجب باز ماند. یک استادیوم ۱۰۰ هزار نفری با زمین چمنی که شبیه کفپوش میز بیلیارد و یک مرکز ورزشی که شبیه مجموعه توبکه بلژیک است و همه چیز دارد.

ایران شاید حتی از اروپا هم امن‌تر باشد. بله، این درست است که در ایران زنان پوشش سر و حجاب دارند، اما این فرهنگ کشور ایران است و شما باید خودتان را با آن وفق دهید. چیزی که در اولین سفرم به تهران خیلی توجهم را جلب کرد، این بود که اینجا همه چیز خیلی پاکیزه است. در جای‌جای این شهر می‌توانید گل و گیاه ببینید. به نظر من تهران یک شهر اروپایی و واقعاً مدرن است.

نمی‌خواهم در مورد مسائل سیاسی حرف بزنم، چون من برای ورزش به این کشور آمده‌ام، اما در اینجا هیچ نشانه‌ای از ناامنی ندیدم. به نظرم اینجا حتی از اروپا هم امن‌تر است، چون واقعاً همه چیز تحت کنترل است. اینجا همه چیز تمیز است و خبری از الکل نیست. اینجا مردمش ذهنیتی دارند که واقعاً قابل تحسین است. مردم برای شما احترام قائل هستند و من دیگر نیازی به حضور یک پلیس در جلسات تمریناتمان ندارم.»

وی به وجود استعداد‌های ناب در فوتبال ایران هم اشاره و عنوان کرد: «در ایران واقعاً بازیکنان بااستعداد فراوانی وجود دارد. من دروازه‌بانی دارم که هیچ‌کس او را نمی‌شناسد، اما توانایی بازی در  هر یک از باشگاه‌های بزرگ اروپا را دارد.

به یک بازیکن ۱۸ ساله اجازه دادم اولین بازی ملی‌اش را انجام دهد. او در تیم زیر ۱۷ ساله‌ها به آلمان گل زده بود. مطمئنم که هنوز بازیکنان بااستعداد زیادی هستند که باید آن‌ها را شناسایی کنیم.»

سرمربی تیم ملی با اشاره به موفقیت‌های ایران در زمان کارلوس کی‌روش گفت: «سرمربی قبلی تیم ملی ایران نتایجی استثنایی کسب کرده بود. ایران با او همیشه به جام جهانی می‌رفت، اما آن‌ها مرا استخدام کردند، چون می‌خواهند که این تیم را به تیمی جنگنده مانند بلژیک تبدیل کنند. برای پختن یک سوپ خوشمزه باید از مواد متفاوتی استفاده کرد. به‌عنوان سرمربی تیم ملی، دوست دارم از مواد مختلفی برای پختن سوپ خوشمزه‌ام استفاده کنم.»

منبع: جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها