أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۶۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۸ تير ۱۳۹۸
یکی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که در جریان عملیات «ارادة النصر» موفق شدند «والی داعش» را در استان الانبار از پای درآورند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، صبح دوشنبه (روز گذشته) نیروهای سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) و ارتش عراق مرحله دوم عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش را آغاز کردند.

این عملیات که نام آن «ارادة النصر» است، از یکشنبه هفته جاری آغاز شد تا نیروهای عراقی بتوانند صحرای منطقه «الجزیره» را از حضور عناصر داعش پاکسازی کنند.

منطقه الجزیره شامل استانهای نینوی، صلاح الدین، کرکوک، بخش اعظم مناطق استان اربیل، بخشهایی از الانبار و شهر «هیت» است.

«قطری السمرمد» از فرماندهان الحشد الشعبی اعلام کرد که در جریان ادامه این عملیات در استان الانبار (غرب عراق) «حامد عبد محل» کشته شده است.

عبد محل در واقع «والی» گروه داعش در منطقه الجزیره بوده است که نیروهای الحشد، عشایر و ارتش عراق موفق شدند وی را از پای درآورند.

نیروهای عراقی روز گذشته در ادامه عملیات خود به سمت منطقه «العوینه» پیشروی کردند و جنگنده‌های ارتش عراق نیز پوشش هوایی این عملیات را بر عهده داشت.

نیروهای الحشد همچنین در غرب موصل موفق شدند یک خودروی متعلق به داعش را منهدم کنند.

این خودرو حامل عناصر داعش بود که نیروهای الحشد موفق شدند آن را در غرب موصل منفجر کنند و همه سرنشینان آن نیز کشته شدند.

عملیات ارادة النصر در مناطق صحرایی است که استانهای الانبار، موصل و صلاح الدین را به یکدیگر وصل می‌کند و به مرزهای سوریه می‌رسد. این عملیات در محدوده‌ای به وسعت 30 هزار کیلومتر مربع انجام خواهد شد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها