يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۰۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۶ مهر ۱۳۹۸
نماینده ملایر در مجلس از عدم حضور وزرای دولت در نشست غیرعلنی بررسی یارانه‌ها در مجلس خبر داد و گفت: فقط معاونین وزرا و معاون سازمان برنامه و بودجه در این نشست حضور پیدا کردند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس، در باره نشست غیرعلنی صبح دیروز (دوشنبه 15 مهر) مجلس گفت: دراین نشست قرار بود تیم اقتصادی دولت شامل وزرا در صحن مجلس حضور پیدا کرده و در باره یارانه‌های پیدا و پنهان و حامل‌های انرژی اظهار نظر کنند.

وی افزود: متاسفانه هیچ کدام از وزرای اقتصادی دولت در این نشست حضور پیدا نکرده و همگی آنها معاونین خود را به پارلمان فرستادند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: این نشست به ریاست علی لاریجانی برگزار شد و امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، معاون سازمان برنامه و بودجه و معاونین وزرای صنعت، کار، بودجه،‌ نیرو، نفت و اقتصاد حضور داشتند.

در این نشست عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌ها نظرات خود را اعلام کردند.

به گزارش فارس، اسدالله عباسی در هفته گذشته و روز گذشته اعلام کرده بود در نشست غیرعلنی مجلس با موضوع یارانه‌های پنهان و پیدا 6 وزیر اقتصادی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها