أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۰۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۰ آبان ۱۳۹۸
فدراسیون جهانی جودو بخش‌هایی از "چت" ماه‌ها قبل سعید ملایی با مسوولان فدراسیون جهانی را در اختیار مسئولان ایرانی قرار داده که حکایت از علاقه و تلاش وافر این جودوکار ایرانی پیش از پناهندگی‌اش برای قبول تابعیت کشوری دیگر دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرهیختگان آنلاین، شهریور ماه سال جاری سعید ملایی چهره شاخص جودوی ایران در اقدامی با حمایت رییس فدراسیون جهانی اعلام کرد که مجبور شده عمدی در نیمه نهایی رقابت‌ها ببازد تا با جودوکار رژیم صهیونیستی روبرو نشود، موضوعی که از سوی مقامات ورزش ایران به شدت رد شد اما در نهایت این ماجرا و اتفاقات پس از آن باعث تعلیق کلیه فعالیت‌های جودوی ایران شد.

ملایی در شهریور ۹۸ با حمایت علنی شخص رییس فدراسیون جهانی جودو از توکیو به تهران بازنگشت و راهی آلمان شد. او هر چند در ابتدا و در مصاحبه با رسانه‌های خارجی تاکید کرد، درخواست پناهندگی به آلمان را نداده اما اکنون دروغ بودن این ادعا آشکار شده و اسناد موجود نشان می‌دهد که ملایی سناریویی کامل برای ترک تابعیت ورزشی ایران و پناهندگی در کشور دومی را در سر داشته است، آن هم ماه‌ها قبل از مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن.

حالا فدراسیون جهانی جودو بخش‌هایی از "چت" ماه‌ها قبل سعید ملایی با مسوولان فدراسیون جهانی را در اختیار مسوولان ایرانی قرار داده که حکایت از علاقه و تلاش وافر این جودوکار ایرانی پیش از پناهندگی‌اش برای قبول تابعیت کشوری دیگر دارد.

او در این چت می نویسد: می‌خواهم به آقای ویزر نامه بنویسم تا کشورم را عوض کنم.

بخشی از چت ملایی با مسوول مسابقات فدراسیون جهانی جودو در ۲۲ بهمن ۹۷

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها