يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۷۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۲۸ آذر ۱۳۹۸
رهبر جنبش انصارالله در سخنانی گفت که نیروهای قهرمان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با نیروی ایمانشان، تانک‌های آمریکایی را زیرپای خود گذاشتند.
به گزارش پایگاه 598، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز چهارشنبه در سخنانی تحت عنوان «ایمان یمانی» گفت که «مواضع قوی ما به دلیل نیروی ایمان ماست و مقاومت جوانان ما در هر جبهه‌ای، برخاسته از روحیه ایمانی و معنوی آنهاست».

وی که این اظهارات را در یک سخنرانی ویدئو کنفرانسی برای علماء و مسئولان صنعاء مطرح کرد، افزود: «قهرمان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با نیروی ایمانشان، تانک‌های نابود شده آمریکا را زیرپای خود قرار دادند».

 

 به گزارش المسیره، رهبر انصارالله در ادامه تصریح کرد: «ما اکنون در برابر جنگی قرار داریم که در آن از همه تجهیزات نظامی و حربه‌های اقتصادی برای سیطره بر ملت یمن و شکست مقاومت آنها استفاده شده است، اما دشمنان در این جنگ شکست خوردند، چون ما دارای ویژگی‌های اخلاقی و روحی هستیم و به خداوند متعال توکل داریم».

سید عبدالملک الحوثی با بیان اینکه دشمن به یمن نه تمدنی صادر کرده و نه علمی، تاکید کرد که «دشمن به غیر از وبا چیزی به یمن صادر  نکرده است و این همان چیزی است که ما در عراق شاهد آن بودیم و آمریکا علمای آن کشور را به قتل رساند».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها