أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۶۷۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
به هر حال این جشنواره‌ای است که دلخوشی اهالی سینماست در هر شرایطی. روز اول جشنواره ۳۸ برگزار شد که حواشی خاصی نداشت غیر از سیاهپوشی برخی بازیگران در دوره‌ای که فتوکال به مانند دهه ۷۰- ۶۰ متوقف شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از برترین‌ها: به هر حال این جشنواره‌ای است که دلخوشی اهالی سینماست در هر شرایطی. روز اول جشنواره ۳۸ برگزار شد که حواشی خاصی نداشت غیر از سیاهپوشی برخی بازیگران در دوره‌ای که فتوکال به مانند دهه ۷۰- ۶۰ متوقف شد.

بازتاب فیلم‌ها در میان منتقدان مثل سال‌های پیش نیست، اما می‌شود از فضای کلی نتیجه گرفت که کدام فیلم‌ها بحث‌برانگیز بوده و کدام اهمیت خاصی نداشته است.

فجر ۳۸، واکنش‌های منفی به «سه کام حبس»

آرامه اعتمادی؛ منتقد سینما درباره فیلم «سه کام حبس» نوشت:

درباره قصه فیلم سه کام حبس زیاد نوشته می‌شود، که مشابه‌اش هم کم‌ نیست؛ «مردی، پنهانی زن و زندگی‌اش را به اعتیاد فروخته» اما آنچه نباید فراموش شود طراحی گریم خوب ایمان امیدواری است، او با طراحی‌اش به بازیگران شخصیت داده و قطعا در حس آن‌ها برای ارائه نقش بی‌تاثیر نبوده.

چند تن از کاربران توئیتر هم درباره «سه کام حبس» اینگونه نوشتند:

تکرار مکررات سینمای اجتماعی با همان شکل و شمایل همیشگی. حتی الگوی بازی بازیگران اصلی فیلم هم تکراری است و به نوعی کپی از روی دست خودشان است! مهمترین پیام فیلم: هیچ مردی ارزش اینو نداره که به خاطرش خودتو به آب و آتش بزنی!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها