يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۹۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
لیگ برتر فوتبال
نوزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی خانگی فولاد خوزستان مقابل شهر خودروی مشهد آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598، در نخستین بازی هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های فولاد خوزستان و شهر خودروی مشهد از ساعت 16 (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با برتری 2 بر صفر تیم میزبان همراه شد.

گل‌های این بازی توسط فرشاد فرجی (گل به خودی - 65) و لوسیانو پریرا (84) به ثمر رسید تا فولاد مانند بازی رفت برنده دیدار برگشت دو تیم باشد.

قضاوت بازی فولاد خوزستان - شهر خودرو برعهده رضا کرمانشاهی بود. او در این بازی به عباس بوعذار از تیم فولاد کارت زرد نشان داد.

این پیروزی در حالی رخ داد که دو گل فولاد روی اشتباهات تأثیرگذار مدافعان حریف به دست آمد. جواد نکونام نیز که دیدار هفته گذشته تیمش با سپاهان پرحاشیه بود حالا با این برد به آرامش خواهد رسید. او و فولادی‌ها در نیم‌فصل دوم لیگ برتر پیروز نشده بودند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال ,

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها