يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۴۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
سرمربی منچسترسیتی با تاکید بر آمادگی تیمش عنوان کرد رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان اروپاست.
به گزارش پایگاه 598، ایسنا به نقل از ساکرنت، در یکی از حساس‌ترین دیدار هفته در لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و رئال مادرید به مصاف هم خواهند رفت. 

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پیش از بازی برابر رئال مادرید گفت: من به عنوان بازیکن و مربی چند بار برابر رئال مادرید بازی کردم. می‌دانیم با چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی داریم. واقعا نمی‌دانم رئال مادرید چند بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده و آن را فتح کرده است. در تیم من فقط کلودیو براوو با بارسلونا این تجربه را دارد. رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان اروپاست. 

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: اوضاع تیم ما خیلی خوب است و بازیکنان همه شرایط خوبی دارند. برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا باید تیم‌های بزرگ مثل رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ را شکست دهیم و این یک آزمون جدی برای ماست و باید تمام توان خود را برای موفقیت در این دیدار و لیگ قهرمانان اروپا به کار بگیریم. 

منچسترسیتی بعد از برتری برابر لسترسیتی چهارشنبه شب به دیدار رئال مادرید می‌رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها