يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۱۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
در حالیکه طی روز‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص اختلاف بین هیات مدیره شکل گرفته، انتشار یک توییت از مشاور رسانه‌ای باشگاه به این موضوع دامن زده و آن را بیشتر نمایان کرد.
به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس که به شدت به دنبال تامین منابع لازم برای پرداخت مطالبات پرونده‌های فیفایی این باشگاه و البته مطالبات بازیکنان شاکی از مدیریت است، در بین اختلاف داخلی مسیر سختی را پیش رو دارد.رسول پناه و مهرداد هاشمی به عنوان دو عضو هیات مدیره این باشگاه با دو طرز فکر متفاوت و با روش‌های خود به دنبال به سرانجام رساندن ماجرا و دستیابی به هدف خود هستند.

دقایقی پیش ابوالفضل امان‌الله مدیر روابط عمومی  باشگاه در توییتی ضمن انتقاد ضمنی از  وزیر ورزش در خصوص عدم پذیرفتن پیشنهاد اسپانسرینگ که از سوی مهرداد هاشمی ارائه شده، علیه  نظر فعلی رسول پناه به عنوان رییس هیات مدیره و سرپرست کنونی باشگاه (ادامه کار با آتیه داده پرداز) موضع گرفت و آن را ترکمانچای نامید. 

 

در روزهایی که پرونده مالی باشگاه و مطالبات بازیکنان به چالش فکری بزرگی برای هواداران و نگرانی آنها بابت احتمال کسر امتیاز و ... تبدیل شده این اختلاف نظر علنی چیز چندان جالبی نیست.البته امان‌الله ادعا کرده قرارداد مدنظر هاشمی مبلغی را به پرسپولیس تزریق می‌کند که می‌شود بدهی برانکو را از آن محل پرداخت کرد.

 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها