يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۰۵۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم از تشکیل کمیته 5نفره در مجلس برای استعلامات و بررسی اعتبارنامه تاجگردون خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، علی جدی دبیر کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح دومین نشست بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضای کمیسیون و همچنین معترضین و منتخب گچساران تشکیل شد. 

وی افزود: در این جلسه، یک کمیته پنج نفره به منظور بررسی مستندات و پیگیری استعلامات و همچنین تحقیقات لازم تشکیل شد.

دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در ادامه خاطرنشان کرد: پس از طرح مباحث مختلف در خصوص اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون و همچنین استماع سخنان معترضان و آقای تاجگردون، مقرر شد معترضینی که نسبت به اعتبارنامه منتخب گچساران اعتراض دارند تا شنبه هفته آینده دلایل اعتراض به همراه مستندات را مکتوب به کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس ارائه کنند.

جدی در بیان دیگر جزئیات نشست امروز کمیسیون متبوعش گفت: همچنین در جلسه امروز مقرر شد آقای تاجگردون نیز تا شنبه هفته آینده به صورت مکتوب پاسخ‌ها و مستندات را در دفاع از خود به کمیسیون ارائه کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها