أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۲۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مسئول هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شمال شرق استان تهران گفت:
محمدعلی ابو فاضلی این نوید را داد که به‌زودی خانه کوهنوردی شرق استان تهران با کمک و حمایت اداره کل استان تهران راه‌اندازی می‌شود که اگر حمایت و بودجه مناسب به این امر اختصاص یابد جزو معدود مکان‌هایی می‌باشد که با ایجاد خوابگاه و دیوارهای تخصصی به آموزش و ترویج ورزش سنگ‌نوردی می‌پردازد و می‌تواند به‌صورت کامل به ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته در این زمینه خدمات خوبی ارائه دهد.
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، محمدعلی ابو فاضلی مسئول هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شمال شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار 598 در توصیه‌ای از جوانان علاقه‌مند به طبیعت و کوهنوردی دعوت کرد که با حضور در این هیئت از کلاس‌های آموزشی در این زمینه بهره برده و در هشت باشگاهی که به همین منظور در این حوزه وجود دارد ثبت‌نام کرده و کوهنوردی را تخصصی‌تر دنبال کنند.

ایشان با توجه به پتانسیل بالای هیئت کوهنوردی شمال شرق استان تهران گفت: سال گذشته در المپیاد ورزشی که در سطح کشور برگزار شد از دوازده ورزشکاری که از استان تهران شرکت کرده بودند هشت نفر عضو هیئت شمال شرق تهران بودند که با مدال‌های رنگارنگی که به دست آوردند توانستند افتخاری برای مردم این حوزه کسب کنند.

ایشان همچنین این نوید را داد که به‌زودی خانه کوهنوردی شرق استان تهران با کمک و حمایت اداره کل استان تهران راه‌اندازی می‌شود که اگر حمایت و بودجه مناسب به این امر اختصاص یابد، جزو معدود مکان‌هایی می‌باشد که با ایجاد خوابگاه و دیوارهای تخصصی به آموزش و ترویج ورزش سنگ‌نوردی می‌پردازد و می‌تواند به‌صورت کامل به ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته در این زمینه خدمات خوبی ارائه دهد.

وی در ادامه با اشاره به ورزشکاران شاخص در این حوزه اظهار داشت: خانم طاهره کشانی و سرکار خانم لیلا بهرامی از کوه‌نوردان زن شاخص سال‌های اخیر در این حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند و از دیگر نفرات شاخص این حوزه می‌توان به آقایان یگانه، مسعود زینلی، مهدی شاهی و خانم نسرین عبدالرحیمی از بانوان ورزشکار فعال در رشته‌های صعودی و نائب رئیس هیئت کوهنوردی شمال شرق اشاره کرد.

ایشان که مدیریت فروشگاه لوازم ورزشی برزیل اسپرت را نیز به عهده دارد در مورد هزینه‌های ورزش کوهنوردی برای علاقه‌مندان به این رشته می‌گوید: اولین و مهم‌ترین هزینه‌ای که باید انجام دهید خرید یک کفش مناسب کوهنوردی است، وسیله مهم بعدی کاپشن مخصوص کوه است، خرید یک کوله‌پشتی خوب آخرین هزینه سنگین شما برای کوهنوردی‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای یک‌روزه است. همچنین داشتن یک عینک دودی مناسب یکی از ملزومات کوهنوردی است.

هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی شمال شرق استان تهران تشکیلاتی است که به‌منظور فراهم نمودن زمینه‌ی رشد و گسترش ورزش کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی، ایجاد انگیزه و جذب آحاد مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان به امر ورزش و کشف استعدادها و بالا بردن مهارت‌های ورزشی بر اساس سیاست‌ها و اهداف اداره کل ورزش و نوجوانان استان تهران و همچنین فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی کشور اقدام به فعالیت می‌نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها