کد خبر: ۴۷۳۸۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۳۱ تير ۱۳۹۹
فصل برتری مادرید و درخشش ستاره‌های جوان
روزنامه مارکا در پایان فصل لالیگا به معرفی یازده بازیکن منتخب‌، یازده پدیده‌، یازده بازیکن ناکام و چند دسته‌بندی دیگر در این فصل پرداخته.

به گزارش "598"؛ با پایان یافتن فصل لالیگا روزنامه اسپانیایی مارکا به بررسی برندگان و بازندگان این فصل پرداخته و با تقسیم آنها در چند دسته‌بندی مختلف مثل یازده بازیکن برتر، یازده پدیده‌، یازده ناکام و دیگر دسته‌بندی‌ها تلاش کرده یک جمع‌بندی از ستاره‌های این فصل لیگ اسپانیا ارائه دهد.

 

یازده ستاره طلایی

تیم منتخب فصل لالیگا که مارکا از آن به عنوان یازده ستاره طلایی یاد کرده همانطور که انتظار می‌رود در قرق ستاره‌های رئال مادرید است. کورتوا فاتح جایزه زامورای فصل در درون دروازه‌، راموس در خط دفاعی‌، کاسمیرو در خط میانی و بنزما به عنوان مهاجم نوک. مسی فاتح جایزه پیچیچی، اوکامپوس و اودگارد هم این تیم طلایی را تکمیل می‌کنند.

 

 

یازده ستاره نقره‌ای

فارغ از یازده ستاره‌ای که در بالا به آنها اشاره شد بازیکنان زیادی هستند که هواداران تیمهای اسپانیایی آنها را هم شایسته حضور در تیم منتخب فصل می‌دانند. مارکا یازده نفر از این ستاره‌ها را با عنوان یازده ستاره نقره‌ای انتخاب کرده. هر کدام از این یازده ستاره در رسیدن تیمهای خود به هدف‌هایشان در این فصل نقش مهمی داشتند. از جمله آنها می‌توان به اوبلاک، پیکه‌، کروس و اویارزابال اشاره کرد.

 

 

یازده پدیده

این یازده ستاره جوان با درخشش خود در این فصل لیگ اسپانیا نگاه‌های زیادی را به خود جلب کردند. کسانی که فصل را به عنوان بازیکنانی ناشناخته شروع کرده ولی به تدریج نام‌شان را به عنوان پدیده‌های جوان مطرح کردند. کسانی مثل سالیسو، پاو، تورس، والورده، فران، کوبو و آنسو فاتی.

 

 

یازده بازیکن ناکام

یازده بازیکنی که در این فصل از آنها به مراتب بیشتر از آنچه دیده شد انتظار می‌رفت. برخی از آنها مثل ژائو فلیکس یا آنتوان گریزمان البته در برهه‌هایی از فصل نمایش‌هایی درخشان داشتند ولی انتظار می‌رفت برای تیم‌هایشان نقشی به مراتب مهمتر بازی کنند. از دیگر ستاره‌های این فهرست می‌توان به یوویچ‌، وارگاس و رونی لوپز اشاره کرد.

 

 

یازده جوان زیر 21سال

ستاره‌های زیر 21سال در این فصل لالیگا درخشش قابل توجهی داشتند و نوید آینده‌ای روشن برای این لیگ دادند. از کشفهای جدیدی مثل مونچی و کوئونده تا مادریدی‌هایی مثل والودره و وینیسیوس یا ستاره‌هایی مثل فران و آنسو فاتی. کمتر لیگ فوتبالی در دنیا می‌تواند چنین تیم فوق‌العاده‌ای از ستاره‌های زیر 21سال داشته باشد.

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها