کد خبر: ۴۷۴۰۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
ادعای جالب ستاره کروات؛
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید در مصاحبه ای بعد از قهرمانی در لالیگا صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و پیوستن این فوق ستاره پرتغالی به یوونتوس ضربه بزرگی به لوس بلانکوس وارد شد. با این حال اما لوکا مودریچ در همان زمان نیز اعتقاد داشت که رئال مادرید ذهنیت برنده خود را از دست نخواهد داد؛ موضوعی که در فصل جاری به وضوح به اثبات رسید چراکه رئال مادرید موفق شد به سی و چهارمین مقام خود در رقابت‌های لالیگا دست پیدا کند.

 

 

 

 

ستاره کروات رئال مادرید حالا مصاحبه جالبی انجام داده و می‌گوید: " لازم نیست بحث کنیم که کریستیانو رونالدو چقدر برای ما مهم بوده است اما باید این را هم بگویم که نبود او به این معنا نبود که ما نمی‌توانیم همان جاه‌طلبی قبل را داشته باشیم. اطمینان داشتیم که بدون او هم موفق خواهیم شد."

 

مودریچ در ادامه گفت: " مدتی در قرنطینه بودیم اما باز هم به تمرینات خود در خانه ادامه می دادیم. من با بسیاری از هم تیمی هایم در ارتباط بودم و می دیدم که آنها حتی با انگیزه های بیشتر تمرین می کنند. هنگامی که ما در نهایت به تمرین در کنار هم بازگشتیم، من یک ارتباط حتی قوی تر بین بازیکنان را احساس کردم و اینکه دوباره در کنار هم و با تمام وجود لذت می بردیم.

 

ما در طول مسابقات بازی های خوبی از خودمان نشان دادیم و در مسابقات پس از قرنطینه نیز فوق‌العاده بودیم. 10 پیروزی پیاپی و یک تساوی خودش همه چیز را درباره درباره رئال مادرید نشان می‌دهد."

 

 

 

 

لوکا مودریچ در پایان درباره زین الدین زیدان نیز گفت: "زیدان بار دیگر نشان داد که یک شخصیت فوق العاده است. همچنین رفتار او با بازیکنان بسیار صحیح است. همیشه بازیکنانی در تیم وجود دارند که آنقدری که انتظارش را دارند بازی نمی کنند و این موضوع باعث ناراحتی آنها می‌شود و این مسئله کاملا قابل درک است. در رختکن ما اما همه بچه‌ها خوب هستند و کسی به دلایل شخصی مشکلی ایجاد نمی کند. در واقع هیچ سیب گندیده ای در تیم ما وجود ندارد."

منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها