يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۰۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
هوشیاری و اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان رودسر جان زن ۳۰ ساله را نجات داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی چهارشنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد زنی در ساحل حسین‌آباد شهرستان رودسر، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی چینی‌جان به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس در محل، جسد یک خانم در کنار ساحل مشاهده که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، این فرد دارای علائم حیاتی بسیار ضعیفی است.

وی در ادامه بیان کرد: مأموران انتظامی ضمن اطلاع به یگان‌های امدادی برای نجات جان این زن به منظور تسریع در امدادرسانی با همکاری مردم، وی را با خودرو پلیس انتقال داده و به سمت بیمارستان حرکت کردند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: پس از طی مسافت قابل توجهی، آمبولانس در مسیر به خودرو پلیس رسید و بلافاصله فرد مورد نظر به وسیله آن به بیمارستان رودسر منتقل شد.

فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به اینکه هوشیاری و اقدام به موقع مأموران انتظامی باعث نجات جان زن ۳۰ ساله رودسری شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راه حفاظت از جان و مال مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها