کد خبر: ۴۷۴۳۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
اولین خرید زنیتی‌ها برای تقویت تیم‌شان و حضور در رقابت های فصل آتی از قهرمان لیگ جزیره بود.
به گزارش پایگاه 598، پس از پایان یافتن رقابت های لیگ جزیره که شب گذشته رسماً اتفاق افتاد، دژان لوورن اولین جدا شده از تیم لیورپول پس از قهرمانی به شمار می‌آید؛ مدافع 31 ساله و کروات قهرمان لیگ جزیره با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 12 میلیون یورو به زنیت سن پترزبورگ پیوست تا همبازی سردار آزمون لژیونر و ستاره ایرانی این تیم فعال در لیگ برتر فوتبال روسیه شود. زنیتی‌ها که به تازگی جشن قهرمانی خود در لیگ و جام حذفی را جشن گرفته‌اند، برای فصل آینده به دنبال تقویت تیم خود هستند تا حضوری موفق در لیگ قهرمانان اروپا نیز داشته باشند.

 

البته هنوز سرنوشت سردار آزمون مشخص نیست و گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره آینده او مطرح می‌شود اما جدایی لوورن از جمع شاگردان کلوپ پس از 6 سال یکی از اتفاقات جالب در نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز به شمار می‎آید که در نخستین روز بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی فوتبال انگلیس رخ داد و باید دید لیورپولی‌ها کدام بازیکن را جایگزین این مهره خود خواهند کرد؟

 

 

لوورن توانست با لیورپول قهرمانی لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و همراه تیم ملی کرواسی نیز توانست در جام جهانی 2018 روسیه عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها