يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۳۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
ستاره هلندی آتالانتا
مارتن دی رون، ستاره آتالانتا می‌گوید به قول خود مبنی بر پیتزا دادن به مردم شهر برگامو در صورت قهرمانی آتالانتا در لیگ قهرمانان وفادار است.
به گزارش پایگاه 598، درحالیکه آتالانتا پدیده این فصل لیگ قهرمانان امشب در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود، شور و شوق در شهر برگامو، شهری در ایتالیا که این تیم متعلق به آن است به اوج رسیده. مارتن دی رون، هافبک هلندی آتالانتا که چندی پیش قول داده بود در صورت قهرمانی آتالانتا در این رقابتها به هزار نفر از مردم برگامو پیتزا خواهد داد می‌گوید به قولش وفادار است و لحظه شماری می‌کند تا آن را ادا کند.

 

 

دی رون 29ساله که در آستانه دیدار امشب آتالانتا مقابل پاری سن ژرمن با رسانه‌ها صحبت می‌کرد گفت: " همینطور که گفته بودم اگر ما قهرمان چمپیونزلیگ شویم به بیش از هزار نفر از مردم شهر برگامو پیتزا خواهم داد".

 

ستاره هلندی آتالانتا در ادامه گفت: " ولی حتی اگر هم ببازیم سال آینده سعی می کنیم به این هدف مان برسیم. من نمی توانم باخت مان را حتی تصور کنم. ما سال بعد هم سعی خواهیم کرد. تا ببینیم چه می شود".

 

 

دی رون در ادامه صحبتهایش اضافه کرد: " بازی کردن در یک 90 دقیقه مقابل تیمی به قدرت پاری سن ژرمن راحت تر است از بازی با آنها در دو مسابقه رفت و برگشت. حتی اگر هم کاری سختی باشد در یک بازی می توان حریف را غافلگیر کرد. ما تمام سعی مان را خواهیم کرد. وقتی قرعه کشی شد و معلوم شد قرار است با پاری سن ژرمن بازی کنیم پیش خودم گفتم چه بازی عالی ای از کار در بیاید. ما بعد از بازی اول مرحله گروهی فکرش را هم نمی کردیم بتوانیم به اینجا برسیم. هدف مان این بود که دو بازی آخر را ببریم که بتوانیم به لیگ اروپا برسیم ولی در نهایت ماجرا اینطور پیش رفت و حالا به اینجا رسیده ایم".

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها