أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۳۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کاپیتان سابق تیم ملی روسیه در یک بازی لیگ آماتوری این کشور داور مسابقه را آنچنان مورد ضرب و شتم قرارداد که داور به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش پایگاه 598، تصاویر عجیبی که از لیگ آماتوری روسیه منتشر شده کاپیتان سابق تیم ملی روسیه، رومن شیروکوف را در متن یک دعوای فیزیکی بسیار شدید نشان می‌دهد. در این تصاویر شیروکوف‌، داور را با چنان شدت غیر قابل باوری کتک زده و مضروب می‌کند که داور به بیمارستان منتقل می‌شود.

 

 

در جریان یک بازی در لیگ آماتوری روسیه که کاپیتان سابق تیم ملی این کشور رومن شیروکوف هم در آن حضور دارد‌، در تصاویر مشخص است که او ابتدا در حالیکه روی زمین افتاده به داور اعتراض کرده و می‌گوید رویش خطا انجام شده و داور باید اعلام پنالتی کند.

 

 

شیروکوف سپس به سمت داور مسابقه نیکیتا دانچنکو می‌رفت و به نظر می‌رود جدال لفظی تند و تیزی بین آنها درمی گیرد. وقتی داور به شیروکوف کارت قرمز نشان می‌دهد او ابتدا با مشت به صورت داور کوبیده و سپس در حالیکه داور روی زمین افتاده با لگد به او حمله ور می‌شود. دیگر بازیکنان در این لحظات سعی می کنند مانع از کتک خوردن داور توسط شیروکوف شوند.

 

 

شاهدان عینی می گویند شیروکوف درحالیکه مشت خود را به داور نشان می داده به او می گفته: " اگر به من کارت قرمز بدهی با این از خجالتت درمی آیم! "

 

شیروکوف ستاره سابقه زنیت و کاپیتان سابق تیم ملی روسیه مدتی است به عنوان کارشناس فوتبال با یک شبکه تلویزیونی به نام MatchTV همکاری می‌کند. رسانه های روسیه اعلام کردند بعد از منتشر شدن این خبر شبکه تلویزیونی همکاری خود را با او قطع کرده است.

 

 

آرتور پتروسیان روزنامه نگار روس تصویری از داور مسابقه منشتر کرده که نشان می‌دهد روی صورت او جای ضرب دیدگی و زخم و جراحت وجود دارد. او به رسانه‌ها گفته که برای رسیدگی به زخم‌ها و آسیب‌هایش به مدت چهار ساعت در بیمارستان بوده است.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها