يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۵۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
زن سیاه‌پوست حامی اسرائیل؛
"کامالا هریس" که زمانی به عنوان اولین آفریقایی_آمریکایی‌تبار دادستان کل کالیفرنیا بود، و اکنون دومین سناتور آفریقایی الاصل مجلس سنا به شمار می رود با انتخاب جوبایدن، در صورت پیروزی در انتخابات لقب نخستین آفریقایی‌الاصل را یدک خواهد کشید که به معاونت ریاست جمهوری در آمریکا رسیده است.
به گزارش پایگاه 598-علیرضا فقیهی‌راد؛ "کامالا هریس" که زمانی به عنوان اولین آفریقایی_آمریکایی‌تبار دادستان کل کالیفرنیا بود، و اکنون دومین سناتور آفریقایی الاصل مجلس سنا به شمار می رود با انتخاب جوبایدن، در صورت پیروزی در انتخابات لقب نخستین آفریقایی‌الاصل را یدک خواهد کشید که به معاونت ریاست جمهوری در آمریکا رسیده است.

با توجه به اعتراضات اخیر ضدنژادپرستی در آمریکا انتخاب یک سیاه پوست به معاونت رئیس جمهوری در برابر نگاه های نژادپرستانه ترامپ قابل اهمیت است.

از طرفی سومین زنی است که در تاریخ آمریکا معاون رئیس جمهور می شود که در راستای وعده ی باید مبنی بر انتخاب یک زن در جایگاه معاون رئیس جمهور و جلب آراء ارزیابی می شود.

کامالا هریس از اولین نامزدهای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بود که در همان رقابت های مقدماتی، به نفع جوبایدن کناره گیری کرد. هریس یکی از حامیان و طرفداران رژیم_صهیونیستی است که روابط بسیار نزدیکی با لابی ایپک (کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل) دارد و از سخنرانان کنفراس سالانه لابی آیپک بوده است.

هریس در سخنرانی نشست سال ۲۰۱۷ آیپک گفته بود: من وقتی در منطقه بِی (Bay) بزرگ می‌شدم با افتخار یادم می‌آید که ما به موسسات و خیریه‌های ملی یهودی برای کاشتن درخت برای اسرائیل کمک مالی می‌کردیم. سال‌ها بعد که من برای اولین بار اسرائیل را دیدم، میوه‌‎های آن تلاش و نبوغ اسرائیل را دیدم و مشاهده کردم که واقعا چطور یک بیابان شکوفا شد.

کامالا هریس دموکرات در مجلس سنا از عملکرد دولت اوباما بابت اهمال در ماجرای صدور قطعنامه شورای امنیت در انتقاد به سیاست شهرک سازی رژیم صهیونیستی انتقادات تندی کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها