کد خبر: ۴۷۵۷۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
اینتر میلان با پیروزی 5-0 مقابل شاختار دونتسک، حریف سویا در فینال لیگ اروپا شد.
به گزارش پایگاه 598، شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت به لطف درخشش زوج روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس، به یک پیروزی پرگل رسیدند تا حریف سویا در دیدار نهایی شوند.

بازی با برتری اینتر آغاز شد و در دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم ابتکار عمل را در دست داشتند؛ هرچند نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه شاختار ایجاد کنند.

در ادامه بازی کمی متعادل تر شد اما در دقیقه 19، این اینتری ها بودند که سرانجام به گل اول رسیدند. روی حرکت نیکلا بارلا و ارسال دقیق او از سمت راست بود که لائوتارو با یک ضربه سر تماشایی، حساب کار را 1-0 کرد.

 


بعد از این گل هم بازیکنان اینتر تیم برتر میدان بودند و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقایق باقی مانده این نیمه، توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و اینتری ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.  

نیمه دوم را شاختار بهتر آغاز کرد اما این اینتر بود که می‌توانست در دقیقه 48 به گل دوم برسد اما دروازه بان شاختار با یک واکنش به موقع، ضربه چیپ لائوتارو را به بیرون فرستاد.

در ادامه این بازیکنان اینتر بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه در دقیقه 64، به گل دوم رسیدند. این بار روی ضربه کرنر مارسلو بروزویچ از سمت چپ دروازه شاختار بود دی آمبروسیو با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

 

فشار حملات اینتر بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 74، این تیم به گل سوم رسید. این بار هم لائوتارو بود که با پاس لوکاکو پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

اینتری ها به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 78 به گل چهارم رسیدند. این بار لائوتارو بود که در نقش گلسازظاهر شد و پاس او را لوکاکو با یک ضربه دقیق پای چپ، تبدیل به گل کرد.

این گل هم از فشار حملات اینتر کم نکرد و این تیم در دقیقه 83 به گل پنجم دست پیدا کرد. این بار روی یک حمله سریع بود که لوکاکو در میانه زمین صاحب توپ شد و بعد از ورود به محوطه جریمه شاختار، در حالی که تحت فشار مدافع حریف بود، با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

در دقایق باقی مانده هم اینتری ها تیم برتر میدان بودند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 5-0 به پایان رسید.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها