أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۵۸۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
آصفری
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: ترامپ با طرح مجدد فعالسازی مکانیسم ماشه به دنبال سوءاستفاده تبلیغاتی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا است.

به گزارش پایگاه 598، محمد حسن آصفری به طرح مجدد فعالسازی مکانیسم ماشه از سوی ترامپ اشاره کرد و گفت: ترامپ سالهاست که مکانیسم ماشه را علیه کشورمان فعال کرده؛ چرا که وقتی آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرد و تحریم‌های ظالمانه را علیه ایران وضع کردند در حقیقت این همان سیاست فعالسازی مکانیسم ماشه است.



وی در ادامه افزود: اقدامات ترامپ در راستای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا بوده تا شاید جمهوری اسلامی ایران را بدون هیچ هزینه‌ای وارد میز مذاکره کند و از آن در تبلیغات انتخاباتی استفاده لازم را ببرد.

نماینده مردم اراک به خلف وعده ترامپ نسبت به تعهداتش در قبال مردم آمریکا اشاره و تاکید کرد: رفتارهای ترامپ باعث شده تا تاثیر منفی در سبد رای آن بگذارد؛ چرا که به وعدهای داده شده خود نسبت به مردم آمریکا عمل نکرده است.

این نماینده مردم در ادامه افزود: ترامپ با سیاست فشار حداکثری علیه کشورمان به دنبال این بوده تا ما را پای میز مذاکره بنشاند، اما متوجه نشده که اگر قرار بود پای میز مذاکر بنشینیم حدود 40 سال در مقابل آنها ایستادگی نمی‌کردیم؛ بنابراین دیگر نمی‌تواند فشاری را علیه کشورمان وضع کند و همچنین مکانیسم ماشه هم منسوخ شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها