أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۹۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بر اساس گزارش ها لوئیس سوارز فردا در آزمون زبان ایتالیایی که در بارسلونا برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، یکی از مشکلاتی که باعث شده انتقال لوئیس سوارز به یوونتوس با تعویق روبرو شود این است که مهاجم اروگوئه ای برای حضور در بیانکونری به پاسپورت ایتالیایی احتیاج دارد. با این حال برای تحقق این امر او در ابتدا باید آزمون زبان ایتالیایی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

 

حالا و در همین رابطه موندو دیپورتیوو مدعی شده که آزمون زبان ایتالیایی سوارز روز دوشنبه در کنسولگری کشور ایتالیا در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد. در این بین مهاجم اروگوئه ای مذاکرات خود را هم با بارسلونا ادامه می دهد تا هر چه سریع تر قرارداد خود را با این باشگاه کاتالانی فسخ کند و بعد از موفقیت در آزمون زبان ایتالیایی به شکل رسمی راهی یوونتوس شود.

 

 



هنوز یک فصل از قرارداد سوارز با بارسلونا باقی مانده و گفته می‌شود که دلیل عدم فسخ قرارداد او با این تیم تا به اینجا مشکل مربوط به دستمزد این بازیکن است چرا که او حقوق سال بعدی خود را می‌خواهد اما سران بارسا با این موضوع مخالف هستند. دوست صمیمی لیونل مسی این روزها در تمرینات بارسلونا حاضر می‌شود اما پیش از این گفته شد که رونالد کومان به سوارز اعلام کرده که در برنامه‌های فصل پیش روی او جایی ندارد و باید این تیم را ترک کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها