أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۶۹۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
گل مدعی شد دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر انتقال لوئیس سوارز به توافق رسیدند و به زودی این مهاجم اروگوئه ای راهی تورین خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، لوئیس سوارز یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا طی فصول اخیر بوده است اما با این وجود او در فصلی که گذشت با یک مصدومیت طولانی مدت روبه‌رو شد و در سایر مقاطع فصل نیز نتوانست انتظارات هواداران بلوگرانا را برآورده کند؛ موضوعی که باعث شد انتقادات زیادی به سبک بازی این مهاجم اروگوئه ای مطرح شود و بسیاری معتقد باشند که بارسا به جذب یک جایگزین برای احتیاج دارد.

 

 

 


بعد از شکست ناباورانه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و روی کار آمدن رونالد کومان به جای کیکه ستین، شایعات زیادی در رابطه با لیست خروجی های تیم کاتالانی به گوش رسید. با این حال اکثر قریب به اتفاق منابع مدعی شدند که سرمربی هلندی به لوئیس سوارز اعلام کرده که باید به دنبال تیم جدیدی باشد چرا که در برنامه‌های وی جایی نخواهد داشت.

 

بعد از اینکه مشخص شد سوارز باید بارسلونا را ترک کند، این باشگاه یوونتوس بود که خیلی سریع برای جذب این بازیکن اقدام کرد. در چند روز اخیر نیز صحبت باره این انتقال به اوج خود رسیده و حتی طی ساعات گذشته گفته شد که سوارز برای دریافت پاسپورت ایتالیایی فردا در آزمون زبان ایتالیایی شرکت خواهد کرد.

 

 

 

 

حالا و در همین رابطه گل مدعی شد دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر انتقال لوئیس سوارز به توافق رسیدند و به زودی این مهاجم اروگوئه ای راهی تورین خواهد شد. همچنین قرارداد این بازیکن با یووه سه ساله خواهد بود و او در این تیم سالیانه 10 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها