کد خبر: ۴۷۶۹۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ناینگولان یا کاپیتان آتالانتا یار جدید حریف سپاهان
یک سایت ایتالیایی اعلام کرده است که باشگاه النصر عربستان به دنبال جذب راجا ناینگولان و پاپو کاپیتان آتالانتا است.
به گزارش پایگاه 598، سایت معتبر توتومرکاتو در گزارشی ویژه پرده از تلاش ویژه تیم النصر عربستان برای یک خرید بزرگ از فوتبال ایتالیا برداشته است؛ در این خبر آمده است: باشگاه النصر عربستان الخاندرو گومز را در ایتالیا مامور کرده است چرا که آن‌ها د لیگ قهرمانان آسیا پیش‌روی هدف بزرگی را دنبال می کنند و برای تقویت تیم‌شان نگاهی به بازار نقل و انتقالات در ایتالیا دارند. راخا ناینگولان یکی از گزینه‌های آن‌هاست اما هدف بزرگ کاپیتان آتالانتا است و به همین دلیل این باشگاه سعودی گومز را به ایتالیا فرستاده است و هدف تلاش برای متقاعد کردن پاپو است هر چند این مهم آسان نخواهد بود. آن‌چه مخابره می‌شود از اراده و عزم راسخ این باشگاه عربستانی برای جذب پاپو است و آن‌ها 15 میلیون یورو روی میز گذاشته‌اند تا کاپیتان آتالانتا را متقاعد سازند.

 

همزمان با حضور گومز و تلاش وی برای متقاعد کردن کاپیتان آتالانتا یا خرید راجا ناینگولان، النصری‌ها گونزالو 'پیتی' مارتینز، وینگر 27 ساله سابق آتالانتا یونایتد را به خدمت گرفته‌اند؛ النصر با پرداخت حدود 15 میلیون یورو به آتالانتا یونایتد و با در نظر گرفتن دستمزد 5 میلیون یورو در هر فصل مارتینز را به خدمت گرفته است؛ وی در اولین روزهای هفته آینده به عربستان سفر خواهد کرد.

 

گفتنی‌ست که النصر عربستان در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های السد قطر، العین امارات و سپاهان ایران همگروه است و با یک پیروزی و یک تساوی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد؛ آن‌ها در سومین دیدار خود هفته آینده (سه شنبه 25 شهریورماه) در قطر به مصاف سپاهان ایران خواهند رفت.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها