يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۰۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
آریدو برایدا:
آریدو برایدا، مدیر سابق بارسلونا معتقد است لوییس سوارز در یوونتوس نیز موفق خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، به نظر می رسد انتقال لوییس سوارز، مهاجم 34 ساله و اوروگوئه ای بارسلونا به یوونتوس قطعی شده و او فصل بعد در تورین به میدان خواهد رفت. سوارز که در سال 2014 به بارسلونا پیوست، روزهای فوق العاده ای را در این باشگاه سپری کرده و به سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه نیز بدل شد. حالا آریدو برایدا معتقد است او در کنار کریستیانو رونالدو زوج موفقی تشکیل می دهند و سوارز در تورین نیز به موفقیت دست می یاید.

 

 

آریدو برایدا گفت: "از نظر من رفتار لوییس سوارز را باید مانند ستاره هلی سابق دنیای فوتبال مانند ژرژ وه آ و آندری شوچنکو است، سوارز عصبانیت منحصر به فردی درونش دارد و این ویژگی را به هم تیمی های خود نیز در زمین منتقل می کند.

من در گذشته به سوارز گفته بودم تو شبیه من هستی و او آن موقع نیز کمی می توانست به زبان ایتالیایی صحبت کند. سوارز همیشه موفق به گلزنی می شود و من او را گلزنی مادرزاد می دانم. سوارز در ترکیب یوونتوس و در کنار کریستیانو رونالدو زوج موفقی تشکیل داده و روزهای خوبی را سپری خواهند کرد، زیرا هر دوی آنها بمب افکن هایی مادرزاد در خط حمله هستند."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها