أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۱۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
نام ستاره ایرانی در لیست آسیایی الدحیل قرار گرفت؛
تیم الدحیل قطر برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا لیست بازیکنان خود را منتشر کرد که در این میان نام ستاره ایرانی در لیست قطری‌ها به چشم می‌آید.
به گزارش پایگاه 598، در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2019-2020 که قرار است از هفته آینده از سر گرفته شود تیم‌های الدحیل قطر، التعاون عربستان، الشارجه امارات و پرسپولیس ایران حضور دارند که الدحیلی‌ها برای حضوری قدرتمند در ادامه رقابت‌ها و تلاش برای صعود از مرحله گروهی، در بازار نقل و انتقالات تابستانه تیم خود را  تقویت کرده‌اند؛ آن‌ها که در دو بازی آغازین مرحله گروهی، 2 بر صفر از سد پرسپولیس ایران گذشتند و سپس با همین نتیجه به التعاون عربستان بازی را واگذار کردند، باید چهارشنبه (25 شهریور) در قطر به مصاف الشارجه امارات بروند.

 

لیست جدید تیم الدحیل قطر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده است که در آن نام رامین رضاییان ستاره جدید این تیم به چشم می‌خورد؛ رضاییان که بازار نقل و انتقالات تابستانه توانست به جمع سرخ‌پوشان الدحیل بپیوندد، در دو بازی آغازین فصل جدید لیگ ستارگان قطر یکی از 11 بازیکن فیکس ترکیب الدحیل بود و توانست در بازی نخست نیز اولین پاس گل خود را هم به ثمر برساند.

 

 

 

برخلاف رقابت‌های سوپر لیگ قطر رامین رضاییان در مسابقات آسیایی قرار است شماره 88 را بر تن کند؛ همگروهی الدحیل با پرسپولیس باعث شده تا در 31 شهریور ماه این دو تیم در جدال دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند و بدون تردید حضور رضاییان در مقابل تیم سابق خود یکی از جذابیت‌های دوئل الدحیل-پرسپولیس است که در روز پایانی فصل تابستان برگزار خواهد شد. دو تیمی که بخت نخست صعود از گروه C به شمار می‌روند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها