أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۲۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
شیجیاژوانگ اور برایت ۱ - ووهان زال ۰
تیم افشین قطبی با کسب پیروزی در بازی حساس با ووهان زال به رتبه سوم سوپرلیگ چین صعود کرد.
به گزارش پایگاه 598، یکی از حساس ترین بازی های این هفته در سوپرلیگ چین بین تیم های شیجیاژوانگ و ووهان زال برگزار شد. این بازی باتوجه به اختلاف سه امتیازی بین دو تیم از همین زیادی برخوردار بود و هر دو برای کسب برد تلاش می‌کردند.

 

بازی با حملات ووهان آغاز شد اما در نیمه نخست این شیجیاژوانگ بود که برتری خود را به حریف تحمیل کرد و سرانجام مزد نمایش خوب خود را هم گرفت. در دقیقه ۴۳ خطای پنالتی روی ماتئوس با ضربه خود او همراه شد تا آبی ها با یک گل از ووهان زال پیش بیفتند.

نکته جالب این که در نیمه اول ۶۸٪ توپ در اختیار تیم سرخپوش بود اما در موقعیت گل شیجیا برتری خاصی (۵-۱) داشت.

 

در نیمه دوم ورق برگشت و علاوه بر مالکیت توپ، شاگردان خوزه گونزالس موقعیت های زیادی را هم به دست آوردند اما از فرصت های دو رقمی هیچ یک را تبدیل به گل نکردند تا پولیانگ شائو دروازه بان شیجیاژوانگ با نمره ۷.۵ و استوپیلا سونزو با نمره ۸ بهترین بازیکنان زمین لقب گیرند.

 

 

 

با این پیروزی شیجیاژوانگ ۱۵ امتیازی شد و در صعودی بزرگ به رتبه سوم جدول رسید تا افشین قطبی این چنین با دستیارانش این موفقیت را جشن بگیرد. کاپیتان ماتئوس نیز در آغوش هم تیمی هایش قرار گرفت؛ بازیکنی که ضربه پنالتی را برخلاف حرکت دروازه بان به سمت راست زد و گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

 

امروز نماینده فدراسیون فوتبال چین در ورزشگاه سوژو اسپورت سنتر قرار داشت و این نتیجه درخشان شیجیا را به نظاره نشست. رسانه های چینی هم به این برد پرداخته‌ و کار شاگردان قطبی را فوق العاده توصیف کرده‌اند.

 

 

این برای اولین بار است که شیجیاژوانگ اور برایت به سه پیروزی متوالی در سوپرلیگ چین می‌رسد و در رتبه سوم جدول جای می‌گیرد. آن ها این فرصت را دارند تا با حفظ جایگاه خود، برای کسب سهمیه آسیا و قهرمانی تلاش کنند.

 

شیجیاژوانگ هفته آینده با تیم تیانجین تدا بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی در رتبه سوم باقی خواهد ماند. سپس سه بازی حساس در پیش خواهند بود که دو تا مقابل قدرت های چین یعنی بیجینگ و شانگهای SIPG خواهد بود.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها