يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۲۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
احتمال دارد باشگاه الوحده که از لیگ قهرمانان انصراف داده، به این بازی ها برگردد.
به گزارش پایگاه 598، حریف اماراتی استقلال که دو بازی پشت سر هم را با این تیم خواهد داشت، به دلیل ابتلای چند بازیکنش به ویروس کرونا و همچنین مشکلات پیش آمده برای سفر به قطر، از لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد.

این خبر موجی از واکنش ها را در بین طرفداران فوتبال و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت. ای اف سی با رد پیشنهاد تعویق بازی های این تیم از محرومیت دو ساله آن ها خبر داد.

 

حالا همین موضوع سبب شده تا این احتمال مطرح شود که الوحده برای فرار از محرومیت و جریمه، با تیم دوم خود وارد لیگ قهرمانان آسیا شود و به مصاف رقبا برود. نواف الاسیوی خبرنگار معروف عربستانی این موضوع را تایید کرده و نوشته که ممکن است الوحده به لیگ قهرمانان برگردد.

 

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و حریف اماراتی استقلال چه تصمیمی می‌گیرد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها