أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۳۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
نیمه اول دیدار تیم های لیورپول و لیدز در اولین دیدارشان از فصل جدید لیگ برتر با پیروزی 3-2 قرمزها به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598،لیورپول که قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر انگلیس است، امشب در آغاز فصل جدید لیگ برتر به مصاف لیدز یونایتد رفت؛ تیمی که با قهرمانی در رقابت های فصل گذشته چمپیون‌شیپ، جواز حضور در رقابت های این فصل لیگ برتر را به دست آورد.

این دیدار همچنین تقابل یورگن کلوپ و مارسلو بیلسا، مربیان دو تیم، هم هست که از جمله مهمترین تئوریسین های بزرگ چند دهه اخیر فوتبال دنیا هم هستند و همانطور که انتظار می رفت، دو تیم نمایشی هجومی ارائه دادند که در نهایت به ثبت 5 گل منجر شد.

تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که لیورپول به گل رسید. محمد صلاح که درون محوطه جریمه لیدز صاحب موقعیت شده بود، ضربه ای زد که به دست رابین کوخ برخورد کرد و مایکل الیور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود صلاح پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به وسط دروازه، حساب کار را 1-0 کرد.

 

 

 

اما این برتری تنها 8 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 12، لیدز به گل تساوی رسید. ارسال بلند کالوین فیلیپس به سمت چپ زمین برای جک هریسون، با حرکت عالی او همراه شد و او بعد از اینکه جو گومز را پشت سر گذاشت، با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، دروازه لیورپول را باز کرد.

 

 

 

8 دقیقه نوبت لیورپولی ها بود که به گل دوم برسند. این بار روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه لیدزیونایتد، ویرژیل فن دایک با یک پرش بلند و ضربه سری مقتدرانه، بار دیگر قرمزها را پیش انداخت.

 

 

نمایش هجومی دو تیم ادامه پیدا کرد و بین دقایق 30 تا 33، دو بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد. ابتدا در دقیقه 30، روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه لیورپول و دفع ناقص فن دایک، پاتریک بامفورد با یک ضربه هوشمندانه، توپ را از آلیسون بکر عبور کرد.

 

 

ولی باز هم لیورپولی ها خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و محمد صلاح در دقیقه 33، گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. روی ضربه آزاد اندی رابرتسون بود که توپ مقابل صلاح قرار گرفت و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به سقف دروازه حریف کوبید.

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول هم تلاش دو تیم برای گلزنی ادامه داشت اما در نهایت این نیمه با برتری 3-2 لیورپول به پایان رسید.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها