يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۳۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
کرونا هر روز فوتبال را بیشتر درگیر می‌کند
رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند تست کرونای دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید مثبت بوده و او به همین دلیل دیروز در تمرین تیمش حاضر نبوده است.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس اعلام رسانه‌ها در اسپانیا دیروز در حالی که اتلتیکو مادرید یک جلسه تمرینی برگزار کرده بود دیگو سیمئونه سرمربی این تیم در تمرینات حضور نداشت و علت غیبت او مثبت شدن تست کرونایش بوده. این خبر در حالی مطرح می‌شود که اتلتیکو دو هفته دیگر باید اولین بازی اش در لالیگا را انجام دهد.

 

 

در ابتدای تمرین دیروز اتلتیکو غیبت سیمئونه برای خبرنگاران چندان عجیب نبود چرا که بازیکنان روخی بلانکو زیر نظر مربی بدنسازی بیشتر مشغول انجام تمرینهای بدنی بودند اما با گذشت مدتی این خبر به خبرنگاران رسید که علت غیبت سیمئونه پاسخ مثبت تست کرونا بوده.


اتلتیکو در روزهای گذشته برای کسب آمادگی بیشتر در دوران پیش فصل سفری به لس آنجلس دو سن رافائل کرده بود ولی این سفر زودتر از موعد مقرر به پایان رسید چرا که مشخص شد یکی از اعضای اتلتیکو به کرونا مبتلا شده است. متعاقب اعلام این خبر سیمئونه و تمامی بازیکنان اتلتیکو روز جمعه برای اطلاع از ابتلای آنها به ویروس کرونا تست PCR دادند.

 

نتایج این تستها دیروز صبح اعلام شد. وقتی معلوم شد تست اولیه سیمئونه مثبت بوده از او یک آزمایش دیگر گرفته شد و با مثبت بودن جواب این آزمایش مشخص شد که او قطعاً به ویروس کرونا آلوده شده است.

 

البته باشگاه اتلتیکو دیشب رسماً اعلام کرد که سیمئونه علائم بیماری را نشان نمی دهد و تنها نتیجه تست او مثبت بوده است.

 

توییت باشگاه اتلتیکو: تست کرونای سیمئونه مثبت بوده ولی او علائم بیماری را نشان نمی دهد

 

بر اساس قوانین اسپانیا سیمئونه حالا باید در قرنطینه خانگی قرار بگیرد. خبر خوب برای اتلتیکو این است که اولین بازی این تیم حدود دو هفته دیگر خواهد بود چرا که این تیم فصل جدید لالیگا را از هفته سوم شروع خواهد کرد.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها