أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۴۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن در باره تصمیماتی که ممکن است درباره محرومان تیمش اتخاذ شود، ابراز نگرانی کرد.
به گزارش پایگاه 598، در یکی از جنجالی ترین رقابت های لیگ یک فرانسه طی سالیان اخیر که بین دو تیم پاری سن ژرمن و و مارسی برگزار شد داور مسابقه پنج مرتبه از کارت قرمز خود استفاده کرد که یکی از آنها به فوق ستاره برزیلی PSG یعنی نیمار اختصاص داشت.

 

 


در واقع اخراج نیمار به دلیل درگیری با مدافع مارسی بود اما او بعد از بازی اعلام کرد که از این حرکت پشیمان نیست چرا که بازیکن حریف صحبت های نژادپرستانه ای را مطرح کرده است. این در حالی است که البته شب گذشته نیمار از این موضوع تا حدودی ابراز پشیمانی کرد.

 

توماس توخل حالا درباره تصمیمات انضباطی پیرامون این موضوع ابراز نگرانی کرده است. سرمربی پاری سن ژرمن در این باره گفت: " بله ما و به خصوص من نگران این تصمیمات هستیم چرا که مطمئن نیستیم به تمام زمینه‌ها و همه آن چیزی که در زمین رخ داده است، توجه شده باشد." 

 

 

 

توخل درباره شایعاتی که پیرامون اخراجش از تیم فرانسوی مطرح می‌شود نیز گفت: " این چیز جدیدی نیست. شما (مطبوعات) کسانی هستید که این شایعات را پخش می کنید ، درست است؟ من مطلقا چیزی نمی خوانم و آرام هستم. این گونه بهتر است. این یک واقعیت است که ما با یک بحران مواجه شده ایم. ما در سه بازی متوالی شکست خوردیم که هرگز به آن عادت نداریم‌. با این حال باید همه چیز را تجزیه و تحلیل کنیم."


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها