امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۷۵۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
احکام انضباطی دیدار جنجالی دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی اعلام شده است.
به گزارش پایگاه 598، فصل برای پاری سن ژرمن به شکلی عجیب آغاز شد و این تیم در بازی ابتدای هفته در شرایطی با یک گل مغلوب مارسی شد که این دیدار جنجال های فراوانی به همراه داشت و ستاره های گرانقیمت پاریس در متن درگیری ها قرار داشتند. اگرچه به نظر می رسید احکامی سنگین تر در انتظار بازیکنان پاری سن ژرمن و خصوصا نیمار باشد، اما این اتفاق رخ نداده است.

 

 

در حالیکه اخبار حاکی احتمال هفت جلسه محرومیت ستاره برزیلی بود، اما او تنها دو جلسه محروم شد و می تواند از بازی هفته پنجم پاری سن ژرمن را همراهی کند. لایوین کورزاوا، مدافع پاری سن ژرمن اما محکوم به سپری کردن سنگین ترین محرومیت شده و شش جلسه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. لیاندرو پاردس از پاریس دو جلسه، بندتو از مارسی یک و آماوی از مارسی نیز سه جلسه قادر به بازی کردن برای تیم شان نخواهند بود.

اما پرونده آنخل دی ماریا که به نظر آب دهان به سمت بازیکن حریف پرتاب کرده و آلوارو گونزالز به علت احتمال توهین نژادپرستانه به نیمار هنوز در دست بررسی بوده و احکام آنها هنوز اعلام نشده است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها