يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۶۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
ملی‌پوش بسکتبال خوزستانی در حمایت از تیم‌های خوزستانی استوری کرد. مطالب
به گزارش پایگاه 598، حامد حدادی امروز صبح در برنامه زنده از علاقه‌ای به تیم استقلال گفته بود که با ناراحتی هواداران تیم‌های خوزستانی همراه شده بود. حامد حدادی بازیکن اهوازی تیم ملی بسکتبال در برابر این ناراحتی‌ها در استوری اینستاگرامی نوشت:


سلام به همگی


واضحه که اولویت تمامی خوزستانی‌ها تیم‌های خوزستانه و در جواب سوال مجری بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس، بنده استقلال را انتخاب کردم.


آرزوی موفقیت روز افزون دارای تیم‌های استان خوزستان

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها