يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۸۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
مربی اسپانیایی الشرطه مبتلا به ویروس شد؛
پس از اتمام دیدار استقلال و الشرطه عراق مشخص شد یکی از اعضای کادرفنی حریف استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده است.
به گزارش پایگاه 598، طی روزهای اخیر شیوع گسترده ویروس کرونا در تیم الهلال عربستان حواشی زیادی را ایجاد کرد، به طوری که بسیاری از هواداران فوتبال منتظر آن بودند تا با توجه به ابتلای 15 بازیکن و 10 عضو کادرفنی و مدیریتی باشگاه الهلال، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های این تیم را لغو کند؛ اما مدیران AFC در تصمیمی قاطع اعلام کردند که باید باشگاه الهلال به کار خود در مسابقات ادامه دهد.

 

اما حالا از دوحه قطر خبر می‌رسد که این‌بار کرونا به اردوی رقیب استقلال ورود کرده و گونزالو رودریگز مربی بدنساز اسپانیایی تیم فوتبال الشرطه عراق به این ویروس مبتلا شده است؛ موضوعی که می‌تواند به دیگر اعضای تیم فوتبال الشرطه نیز سرایت کرده باشد و حتی با توجه به دیدار نماینده ایران مقابل این تیم، آبی‌پوشان استقلال را هم درگیر با این ویروس کند.

 

 

اتفاقی که طی روزهای آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد، چرا که تیم‌ها براساس ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی ملزم به انجام تست کرونا هستند و باید دید ابتلای رودریگز چه پیامدی را در تیم‌های الشرطه عراق و استقلال ایران خواهد داشت؟ الشرطه‌ای‌ها دیگر مسابقه‌ای در مرحله گروهی ندارند و چشم انتظار دیدار نهایی استقلال و الاهلی عربستان هستند، پیروزی استقلال به منزله حذف عراقی‌ها خواهد بود و در غیر این‌صورت آن‌ها باید در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف پاختاکور ازبکستان روند.

 

پیش از این تیم الوحده امارات به دلیل شیوع گسترده کرونا در اردوی تیمش از سفر به دوحه قطر امتناع کرده بود و باعث شد تا با حذف از جدول مسابقات، گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با حضور سه تیم دنبال شود.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها