يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۸۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۹
نه این نماینده عربستان بود، نه آن نماینده امارات؛
نماینده فوتبال عربستان در حالی در گروه سوم مسابقات با 6 گل مقابل الشارجه تحقیر شد که سه تیم دیگر این کشور صعودشان را علیرغم تمام مشکلاتی که داشتند، تثبیت کردند.
به گزارش پایگاه 598، پس از پایان دیدار پرسپولیس و الدحیل که نتیجه خوبی برای سرخپوشان پایتخت نشین فوتبال ایران به همراه نداشت، اهالی فوتبال در ایران همزمان با نتیجه دیدار سپاهان و العین، بازی الشارجه امارات و التعاون عربستان را دنبال می‌کردند. در ورزشگاه جاسم بن حمد شاهد اتفاق ویژه‌ای نبوده‌ایم و نماینده‌های فوتبال ایران و امارات با تساوی بدون گلی که کسب کردند، السد را به عنوان دومین صعود کننده گروه چهارم به دور بعدی مسابقات معرفی کردند. در گروه سوم اما شاهد اتفاقات عجیبی بودیم و علیرغم اینکه نمایندگان فوتبال امارات شرایط خوبی را به طور کلی تجربه نمی کنند، اما الشارجه شرایط را تغییر داد و از همان ابتدای بازی تاکتیک خود را به حریف دیکته کرد و التعاون را که به تازگی سرمربی جدیدی را به خدمت گرفته، گلباران کرد.


 
دوئل دو تیم در نیمه نخست گلی به همراه نداشت اما طوفان الشارجه‌ای‌ها از دقیقه 47 آغاز شد و آن‌ها در 20 دقیقه توانستند 6 گل که به ترتیب توسط سیف رشید (47)، ولیتون (49)، عبدالبسیط (55)، ولیتون (57 و 61)، کایو (67) به دست آمد، به حریف عربستانی خود بزنند و نمایش فوق‌العاده‌ای را به اجرا در آوردند.


ویلیتون ستاره نخست امشب الشارجه بود و توانست در برتری 6 گله تیمش، هت‌تریک کند؛ کایو هم یکی دیگر از ستارگان امشب اماراتی‌ها بود که توانست یک گل و یک پاس گل برای تیمش ثبت کند


 التعاونی‌ها البته در لیگ عربستان هم نتایج خوبی را کسب نکردند و در هفته پایانی بود که توانستند از سقوط نجات پیدا کنند و حالا تفاوت کیفیت تیم های بالای جدول رده بندی مسابقات لیگ عربستان که به ترتیب الهلال، النصر و الاهلی هستند با تیم دوازدهم که التعاون است، مشخص می شود. در واقع سه تیمی که توانسته‌اند، رتبه های اول تا سوم را به خودشان اختصاص بدهند، علیرغم مشکلات زیادی که داشتند و حتی الهلال در بازی برابر شهرخودرو با 13 بازیکن وارد کارزار شد، موفق به صعود شدند ولی التعاون به بدترین شکل در حال خداحافظی با مسابقات است؛ البته که آنها هنوز یک مصاف با الدحیل را پیش روی خودشان می بینند.


 در شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا دو شکست متوالی برابر قهرمان فوتبال ایران، نتوانست ضعف نماینده فوتبال عربستان را به طور کامل مشخص کند، ولی شاید مصاف با الشارجه شرایط این تیم بحران زده فوتبال عربستان را آشکار کرد و حالا بی شک کادر فنی الدحیل شناخت بیشتری نسبت به نقاط ضعف تیم التعاون پس از سه شکست پیاپی به دست خواهد آورد. 


با نتیجه به دست آمده صعود التعاون که پیش از شروع دوباره بازی ها 6 امتیاز از 2 مسابقه کسب کرده بود، دیگر چندان محتمل به نظر نمی رسد؛ به ویژه این‌که آن‌ها باید در هفته پایانی مقابل الدحیل قطر قرار گیرند. 


با قدرت‌نمایی الشارجه این تیم پیش از دیدار پایانی، هم‌امتیاز با پرسپولیس شد و به دلیل تفاضل گل بالای خود توانست در جایگاه دوم جدول گروه C قرار گیرد. 

 

 

 

نتیجه عجیب روی اسکوربورد.گل‌ها: سیف رشید (۲+۴۵)، عبدالبسیط (۵۵)، ولیتون (۴۸، ۵۷ و ۶۱) و کایو (۶۷)

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها