أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۸۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۹
هت تریک ویلیتون برای شارجه
مهاجم جدید و برزیلی الشارجه با هت تریک در مقابل التعاون، برای شاگردان گل محمدی خط و نشان کشید.
به گزارش پایگاه 598، در دور پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم الشارجه در یک دیدار یک طرفه، با نتیحه عجیب 6 بر صفر از سد التعاون عربستان گذاشت تا دیدار روز پنج شنبه این تیم در مقابل پرسپولیس حساس تر از قبل شود.


در این دیدار، "ویلیتون سوارس دی مورایس" مهاجم برزیلی و تازه استخدام شده الشارجه، شب فوق العاده ای را سپری کرد و توانست با به ثمر رساندن 3 گل، هم هت تریک کرده باشد و هم اینکه برای پرسپولیس خط و نشان کشید.


این مهاجم 33 ساله برزیلی که 12 روز پیش قراردادش با تیم الوصل امارات به اتمام رسید و مجددا به تیم الشارجه بازگشت، در دیدار مقابل التعاون درخشان ظاهر شد و توانست نخستین هت تریک این رقابت ها را به نام خود ثبت کند.


ویلیتون که سابقه حضور در تیم هایی همچون سلتاویگو، اسپارتاک مسکو، سائوپائولو و کایسری اسپور ترکیه را در کارنامه دارد، در سپتامبر 2017 به الشارجه پیوست و در تابستان گذشته راهی الوصل امارات شد اما پس از یکسال حضور در آن تیم، 12 روز قبل مجددا به الشارجه بازگشت.

 



ویلیتون تاکنون و در طی 48 دیدار موفق شده است 30 گل برای الشارجه در رقابت های مختلف به ثمر برساند و 10 پاس گل بدهد. به نظر می رسد که مدافعین پرسپولیس در مقابل این مهاجم تنومند کار سختی را در پیش دارند و گل محمدی به همراه کادر فنی اش باید به فکر مهار این بازیکن خطرناک باشند.


البته این بازیکن باتجربه در دقیقه 70 بازی دچار کشیدگی عضله شد و از زمین بازی بیرون رفت و باید منتظر ماند و دید آیا ویلیتون برزیلی به دیدار مقابل پرسپولیس خواهد رسید یا خیر. هم اکنون پرسپولیس و الشارجه هر دو 7 امتیازی هستند و این دو تیم در روز پنج شنبه و از ساعت 21:30 به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

 ولیتون، ستاره تیم شارجه امارات که پس از هت‌تریک مقابل التعاون عربستان در دقیقه ۷۰ تعویض شد، در پایان بازی با مشکل مصدومیت مواجه بود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها