يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۹۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
پرسپولیس و استقلال تنها تیم های ایرانی با شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
به گزارش پایگاه 598، شاید بسیاری از هواداران استقلال انتظار داشتند که تیم محبوبشان باتوجه به انصراف الوحده اکنون صعود خود را به مرحله حذفی قطعی می‌کرد اما توقف در برابر الشرطه این عملیات را به خطر انداخت؛ درست مانند اتفاقی که در بازی با الدحیل برای پرسپولیس رخ داد و همه چیز را به بازی آخر کشاند.

 

پرسپولیس و استقلال در حالی امیدوار هستند که به مرحله حذفی صعود کنند که دو نماینده دیگر ایران یعنی سپاهان و شهرخودرو با نتایج ضعیف و دور از انتظار خیلی زود با تورنمنت وداع کردند تا سرخابی ها تنها نمایندگان لیگ برتر خلیج فارس به حساب بیایند.

مشابه این اتفاق در فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا هم رخ داد. آن فصل به همراه سرخابی های پایتخت، تیم ذوب آهن نیز راهی یک هشتم نهایی شد اما تقابل این تیم با استقلال، سبب شد تا در نهایت حداکثر حضور دو تیم ایرانی در مرحله بعدی ممکن باشد.

 

پرسپولیس در مرحله نخست الجزیره را شکست داد و استقلال هم از سد ذوب آهن گذشت تا برای اولین بار در تاریخ دو رقیب دیرینه به جمع هشت تیم برتر برسند و امکان برگزاری دربی آسیایی هم فراهم شود اما قرعه کشی حکم به تقابل پرسپولیس با الدحیل و استقلال با السد داد و سرانجام پرسپولیس از این مرحله هم بالا رفت و در ادامه با شکست السد به فینال لیگ قهرمانان رسید.

حالا دوباره هواداران فوتبال امیدوارند که استقلال با شکست الاهلی و پرسپولیس با غلبه بر الشارجه از گروه خود بالا بیایند و یک بار دیگر برای ایران پرچمداری کنند و شاید پس از دربی حذفی، یک دربی جذاب دیگر را هم در آسیا به طرفداران ایرانی هدیه بدهند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها