أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۱۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۰۵ مهر ۱۳۹۹
مهاجم نیجریه‌ای گل گهر سیرجان توانست در نخستین تجربه حضورش در ترکیب این تیم زیرنظر امیر قلعه نویی برای آبی‌پوشان سیرجانی گل بزند.
به گزارش پایگاه 598، گادوین منشا یکی از معدود بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران است که در لیگ بیستم نیز به کار خود در لیگ برتر ادامه خواهد داد و قراردادش را با گل گهر سیرجان تمدید کرده است؛ منشا که حالا باید در تجربه‌ای جدید در ایران، این‌بار زیرنظر امیر قلعه‌نویی به فوتبال خود ادامه دهد، روز گذشته برای نخستین بار در ترکیب گل گهر پیش از شروع فصل جدید به میدان رفت.

 

منشا که از توانایی ویژه در نگه داشتن توپ در زمین حریف برخورددار است، در مسابقه دیروز نشان داد که از نظر بدنی نیز شرایط مناسبی دارد و در صحنه‌ای که می‌بینید با پرشی بلند به زیبایی دروازه حریف را باز کرد؛ او که بعد از درخشش در پیکان و حضور در پرسپولیس، با وجود بازی‌های تاثیرگذار آن ستاره مدنظر طرفداران فوتبال در ایران نبوده، امسال زیرنظر ژنرال سخت‌گیر فوتبال ایران کار خود را با گل آغاز کرده و امیدوار است این مسیر را ادامه دهد؛ به خصوص که امیر قلعه‌نویی برای مهاجمانی که توانایی بازی با سر را دارند، ارزش ویژه‌ای را قائل است!

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها