أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۳۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۷ مهر ۱۳۹۹
نیروهای سازمان الحشد الشعبی موفق شدند حملات عناصر داعش را که قصد داشتند خود را به قدیمی‌ترین میدان نفتی استان دیالی برسانند، دفع کنند.

به گزارش پایگاه 598، «صادق الحسینی» سخنگوی سازمان الحشد الشعبی در محور «دیالی» (شرق عراق) از دفع حملات گروه تروریستی داعش در این محور خبر داد.

دفع حمله داعش به میدان نفتی دیالی عراق توسط الحشد الشعبی

الحسینی به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت که عناصر داعش با عملیات خود قصد داشتند خود را به قدیمی‌ترین میدان نفتی استان دیالی برسانند.

وی تأکید کرد که میادین نفتی «خانة» در شرقی‌ترین بخش دیالی، هدف عملیات داعش طی یک سال گذشته بوده و شش حمله شدید را در این مدت انجام داده است.

این مسئول الحشد ادامه داد، با وجود عملیاتهای سنگین داعش در یک سال گذشته در این منطقه، ولی نیروهای الحشد، تمامی این توطئه‌ها و حملات را ناکام گذاشتند.

الحسینی در پایان خاطر نشان کرد، اگر حضور نیروهای الحشد الشعبی نبود، میادین خانة نیز مانند میادین «علاس» و «العجیب» در استان صلاح الدین، نابود می‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها