يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۳۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۸ مهر ۱۳۹۹
لوییس سوارز، ستاره جدید اتلتیکومادرید در حال ارتکاب اشتباهی بود که البته به خیر گذشت.
به گزارش پایگاه 598، لوییس سوارز دیرز شروع فوق العاده ای در ترکیب اتلتیکومادرید داشت و موفق شد تنها در حدود 20 دقیقه حضور در میدان، دو بار دروازه گرانادا را باز کرده و یک پاس گل نیز برای همبازیانش ارسال کند.

 

اما در پایان بازی و هنگامیکه بازیکنان دو تیم در حال رهسپار شدن به سمت رختکن استادیوم واندامتروپولیتانو بودند، لوییس سوارز گرم صحبت با همبازیان بود و به اشتباه داشت از روی لوگوی باشگاه اتلتیکومادرید در مقابل ورودی رختکن رد می شد.

 

ویتولو، همبازی جدید این بازیکن به سرعت به لوییس سوارز تذکر داد و ستاره اروگوئه ای نیز قبل از ارتکاب خطا تغییر مسیر داد و در نهایت این اتفاق رخ نداد. در ادامه به نظر می رسید سوارز چهره ای شرمنده از این اشتباه احتمالی دارد و خودش هم می دانسته اگر این اتفاق رخ می داد هواداران اتلتیکومادرید از دست او ناراحت می شدند. اما به هر حال لوییس سوارز در همین اولین روزهای حضور در ترکیب روخی بلانکوس و با این شروع فوق العاده تبدیل به بازیکنی محبوب شده و ادامه این روند گلزنی می تواند او را به ستاره ای مهم در ترکیب اتلتیکومادرید تبدیل کند.

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها