أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۴۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۹ مهر ۱۳۹۹
کادنا سِر فاش کرد
رادیو اسپانیایی کادنا سر تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد نیمار در بازی PSG مقابل مارسی به بازیکن ژاپنی حریف توهین نژادپرستی کرده.

 به گزارش پایگاه 598، درحالیکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه فردا تشکیل جلسه می‌دهد تا به جنجالهای بین نیمار و آلوارو گونزالس بازیکنان دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی در جریان دیدار دو تیم در تاریخ 23 شهریور رسیدگی کند، رادیو کادنا سر در اسپانیا تصاویری منتشر کرده که می‌تواند علیه نیمار به کار برده شود.

 

در جریان دیدار دو تیم PSG و مارسی در روز 23 شهریور مسابقه چندین بار به جنجال کشیده شد به خصوص زمانی که نیمار به آلوارو گونزالس حمله کرد و با دست به سر او ضربه زد و اخراج شد. نیمار بعد از بازی از دست او خشمگین بود و می‌گفت آلوارو به او توهین نژادی کرده.

 

 

درست در آستانه برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به ماجرا رادیو کادنا سر در اسپانیا یک ویدیو منتشر کرده و می گوید در همان بازی نیمار به هیروکی ساکای بازیکن ژاپنی مارسی توهین نژادی کرده و از او با عنوان "کثافت چینی" یاد کرده است.

 

 

درحالیکه فردا جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه برگزار می‌شود این احتمال وجود دارد که نیمار و آلوارو هر کدام از هشت تا ده جلسه با محرومیت مواجه شوند. این محرومیت سنگین در قوانین فرانسه در مورد بازیکنی اعمال می‌شود که ثابت شود توهین نژادپرستانه کرده است.

 

 

در تصاویر منتشر شده از سوی کادنا سر نیمار در حالی دیده می‌شود که به هیروکی ساکای ژاپنی فحاشی کرده و از جمله او را با عنوان "کثافت چینی" خطاب می کند.

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها