کد خبر: ۴۷۸۶۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۴ مهر ۱۳۹۹
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در تماس مجازی با وزیر مشاور دولت امارات در امور همکاری‌های بین‌المللی، بر لزوم تقویت روابط دوجانبه تاکید کرد.
گفت‌وگوی آنلاین وزیر اطلاعات صهیونیستی با مقام ارشد اماراتی

به گزارش پایگاه 598،  در ادامه عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با امارات عربی متحده بعد از امضای توافق سازش، مقام‌های ارشد دو طرف به صورت آنلاین با هم گفت‌وگو کردند.

«شمعون آران» روزنامه نگار صهیونیست و تحلیلگر امور سیاسی مرکز پخش تلویزیون رژیم صهیونیستی در توئیتی نوشت که «اِلی کوهن» وزیر اطلاعات اسرائیل امروز (دوشنبه) از طریق ویدئوکنفرانس با «ریم بنت ابراهیم الهاشمی» وزیر مشاور دولت امارات در امور همکاری‌‌های بین‌المللی، برای اولین بار دیدار و گفت‌وگو کرده است.

بر این اساس، کوهن و الهاشمی درباره تقویت همکاری‌های رژیم صهیونیستی و امارات در حوزه‌های امنیتی، سایبری، فناوری و همچنین احداث جزایر مصنوعی در سواحل دو طرف رایزنی کردند.

پیش از این، نمایندگان رژیم صهیونیستی و امارات عربی متحده در سازمان ملل، برای اولین بار به صورت علنی با یکدیگر دیدار و درباره نحوه گسترش سازش به دیگر کشورهای عربی صحبت کردند.

حدود دو هفته قبل بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی مراسمی در کاخ سفید با حضور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و وزرای خارجه بحرین و امارات بیانیه عادی‌سازی روابط با این دو کشور غرب آسیایی را امضا کرد.

«کِلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل نیز با بیان اینکه طی چند روز آینده احتمال اعلام توافق سازش کشورهای دیگری با رژیم صهیونیستی وجود دارد، تلویحا این روند را اقدامی در تقابل با ایران توصیف کرد.

«مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید نیز می‌گوید پنج کشور دیگر به صورت جدی امضای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها