أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۹۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۰ مهر ۱۳۹۹
جنجال در بازی کلمبیا در مقدماتی جام جهانی
پیروزی 3-0 کلمبیا بر ونزوئلا در اوایل بازی با اتفاقی جنجالی همراه بود. مصدومیت بسیار شدید بازیکن کلمبیا و پس گرفتن کارت قرمزی که داور به بازیکن ونزوئلا نشان داده بود.
به گزارش پایگاه 598، سانتیاگو آریاس مدافع کلمبیا در دقیقه 8 مسابقه بعد از برخورد با داروین ماچیس بازیکن ونزوئلا به شدت آسیب دید. آسیب او به قدری شدید بود که بازیکن خطاکار ونزوئلا را بهت زده کرد.

 

 

 

آریس در دقیقه 8 بازی با تکلی بلند روی پای ماچیس رفت تا توپ را از او در نزدیکی محوطه جریمه کلمبیا بگیرد. توپ با برخورد به پای ماچیس به کرنر رفت ولی بازیکن ونزوئلا روی آریس افتاد و ستاره کلمبیا در حالی روی زمین افتاد که از درد به خود می پیچید. تصاویر شوکه کننده بعدی اما نشان داد که پای او کاملاً از جا درآمده. مصدومیت آنقدر شدید بود که قوزک پای آریس با زانویش زاویه پیدا کرده بود.

 

داور که بلافاصله به صحنه رسیده بود یک کارت قرمز به ماچیس نشان داد ولی جالب این بود که بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم خود را پس گرفته و ماچیس توانست به بازی ادامه دهد. به این ترتیب ونزوئلا شانس آورد که 82 دقیقه را ده نفره در مقابل تیم کی‌روش بازی نکرد.

 

 

ماچیس وینگر ونزوئلا اما کاملاً بهت زده و ناراحت به نظر می‌رسید و حتی در تصاویر به نظر می‌رسید در حال گریه کردن است. تیم پزشکی که وارد زمین شده بود به مدت شش دقیقه به آریس رسیدگی کرد ولی او در نهایت با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شده و به بیمارستان فرستاده شد.

 

 

آریس که بازیکن اتلتیکو مادرید است و در حال حاضر به صورت قرضی برای لورکوزن بازی می‌کند احتمالاً برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود.

 

در پایان بازی زمانی که کارلوس کی روش سرمربی کلمبیا وارد اتاق کنفرانس مطبوعاتی شد اولین سوالهای خبرنگاران از او درباره وضعیت آریس بود. کی روش از دادن اطلاعات جزئی درباره مصدومیت او خودداری کرد و حمایت خود را از او اعلام کرد. کی روش به خبرنگاران گفت:"  ما از سانتیاگو آریاس حمایت کامل می‌کنیم و هر کاری از دستمان بر آید انجام می‌دهیم که او هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند. ما این پیروزی را به او تقدیم می‌کنیم".

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها