أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۹۴۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۱ آبان ۱۳۹۹
اوبرلیگای آلمان شاهد یک حرکت جوانمردانه و دستور مربی یکی از تیمها برای گل خوردن عمدی تیمش بود تا بی‌توجهی تیم نسبت به بازیکن مصدوم حریف جبران شود.
به گزارش پایگاه 598، اوبرلیگای آلمان که از لیگهای دسته پایین این کشور به حساب می آید شاهد یک حرکت جوانمردانه قابل تحسین در جریان یکی از بازیهایش بود. در جریان دیدار دو تیم اشتوتگارت کیکرز و نوتینگن، سرمربی اشتوتگارت کیکرز به بازیکنانش دستور داد خودشان دروازه خود را با یک گل به خودی باز کنند تا گلی که کمی قبل از آن در بی توجهی مهاجم اشتوتگارت به بازیکن مصدوم حریف به ثمر رسیده بود جبران شود.

 

 

در این مسابقه که در اوبرلیگای ایالت بادن ورتمبرگ انجام می‌شد رامون گرمان سرمربی اشتوتگارت کیکرز در میانه بازی که در خانه این تیم برگزار می‌شد به کنار زمین رفت و به بازیکنانش دستور داد دروازه خود را باز کنند.

 


کمی قبل از این دستور سرمربی، اشتوتگارت کیکرز در دقیقه 45 بازی دروازه حریف را باز کرده بود تا نتیجه 2-0 به سود این تیم بشود. اما این گل به این ترتیب به ثمر رسیده بود. درحالیکه یک بازیکن نوتینگن به دلیل آسیب دیدن روی زمین افتاده بود بازیکنان اشتوتگارت پرتاب اوت خود را انجام داده و به گل رسیدند. این در حالی بود که پیشتر بازیکنان نوتینگن توپ را عمداً بیرون زده بودند تا به وضعیت هم تیمی شان رسیدگی شود.

 

 

این عدم توجه به بازی جوانمردانه توسط بازیکنان اشتوتگارت سرمربی این تیم را عصبانی کرده بود. رامون گرمان در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " خیلی از بازیکنان من فکر می کردند توپ خودش بیرون رفته و بازیکنان حریف آن را عمداً بیرون نفرستاده اند. من صحبت کوتاهی با مربی حریف و داور داشتم و داور به من گفت که به احتمال زیاد بازیکنان حریف توپ را عمداً بیرون زده اند".

 

در نهایت سرمربی اشتوتگارت کیکرز به کنار زمین آمده و از بازیکنانش خواست به صورت عمدی دروازه خود را باز کنند تا گلی که به ثمر رسانده اند جبران شود. لوکاس کلینگ بازیکن این تیم توپ را برداشته و چند ثانیه پیش از به صدا در آمدن سوت نیمه اول دروازه خودشان را باز کرد تا این نیمه 2-1 به سود اشتوتگارت به پایان برسد. بازی در نهایت با پیروزی 4-1 اشتوتگارتی‌ها به پایان رسید.

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها