کد خبر: ۴۸۰۰۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۱ آبان ۱۳۹۹
لئو بهترین بازیکن جهان است ولی ...
کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا سکوت خود درباره اخراجش از این تیم را شکست و گفت پیش از شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ اخراجش قطعی شده بود.
به گزارش پایگاه 598، کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا سرانجام به سکوت خود در قبال اتفاقهای منجر به اخراج او از بلوگرانا پایان داد و گفت حتی پیش از شکست تحقیرآمیز 8-2 مقابل بایرن مونیخ سرنوشت او در این باشگاه قطعی بوده و مشخص بوده که اخراج خواهد شد.

 

ستین که پیش از پیوستن به بارسا سرمربی رئال بتیس بود در ماه ژانویه و بعد از شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در جام حذفی جانشین ارنستو والورده شد. اما ستین در بارسا روزهای بدی را پشت سر گذاشت و با اینکه در زمان بدست گرفتن سکان هدایت این تیم‌، بارسا صدرنشین جدول لالیگا بود در پایان فصل قهرمانی را به رئال مادرید واگذار کرد. سرنوشت او اما بعد از شکست تحقیرآمیز 8-2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان قطعی شده و ستین از باشگاه اخراج شد تا رونالد کومان جانشین او شود.

 

 

 

قبل از شکست 8-2 اخراجم قطعی شده بود

کیکه ستین در مصاحبه با ال پائیس گفت: " آن شکست ضربه سنگینی به من بود چون اسمم با چنین شکستی در تاریخ بارسلونا ماندگار شد. من به سهم خودم مقصر هستم ولی یک روز در این باره خواهم نوشت. بعد از اخراجم متوجه شدم که تصمیم به اخراج حتی پیش از شکست 8-2 گرفته شده بود. من همه چیز را شنیدم و فهمیدم ماجرا چه بوده".

 

سرمربی سابق بارسلونا در ادامه گفت: " من خودم نبودم. نمی توانستم خودم باشم یا نمی دانستم چطور باید خودم باشم. این واقعیت است. وقتی به باشگاهی به بزرگی بارسا می روید می دانید که کار ساده ای در پیش نخواهید داشت حتی اگر بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار داشته باشید. تا قبل از آن لحظه تیم وضع خوبی داشت و ما تغییرات را شروع کرده بودیم. ما با دو امتیاز بیشتر وارد وقفه لیگ شدیم ولی در نهایت تنش بیش از حدی بود که بتوان تحملش کرد".

 

 

مدیریت کردن لیونل مسی دشوار بود

ستین درباره رابطه اش با لیونل مسی هم توضیحاتی ارائه کرد و گفت: " مسی به نظر من بهترین بازیکن تاریخ است. بازیکنان بزرگ زیادی در تاریخ فوتبال بوده اند ولی استمرار درخشش این پسر در چنین دوره طولانی‌ای سابقه نداشته. مدیریت کردن لئو سخت است. من کی هستم که بخواهم او را تغییر بدهم. بارسا سال‌ها او را همینطور که هست قبول کرده بود و تغییرش نداده بود. مسی شخصیت خیلی توداری دارد ولی کاری می‌کند شما هر چه می‌خواهد را ببینید و انجام بدهید. مسی خیلی کم صحبت می‌کند ولی کارش را پیش می‌برد".

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها