أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۰۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۲ آبان ۱۳۹۹
CR۷ سه دقیقه زمان می خواهد؛
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس تنها چند دقیقه برای گلزنی در ترکیب تیمش زمان نیاز داشت.
به گزارش پایگاه 598، یوونتوس چند هفته ای کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت و ستاره پرتغالی و 35 ساله بعد از ابتلا به ویروس کرونا در اردوی تیم ملی کشورش، نزدیک به سه هفته را در شرایط قرنطینه گذراند. 

 

دو تساوی در سری آ و شکست خانگی در لیگ قهرمانان برابر بارسلونا نشان داد یوونتوس چقدر به کریستیانو رونالدو وابسته است و او در دیدار برابر اسپزیا برای اثبات توانایی های خود به زمان چندانی نیاز نداشت. نیمه اول با تساوی 1-1 تمام شده بود و یوونتوس به دنبال زدن گل دوم بود.

 

در دقیقه 56 نیمه دوم بود که آندره پیرلو تصمیم گرفت کریستیانو رونالدو را به جای پائولو دیبالا وارد میدان کند و سه دقیقه بعد این تعویض جواب داد. روی پاس عمقی آلوارو موراتا، کریستیانو رونالدو در موقعیتی تک به تک به زیبایی دروازه بان حریف را جا گذاشت و با یک ضربه دقیق به سوی دروازه خالی موفق شد گل دوم یوونتوس را به ثمر برساند. رونالدو 126 ثانیه بعد از ورود به میدان موفق به گلزنی شد.

 

کریستیانو رونالدو فصل قبل عملکرد فوق العاده ای در ترکیب یوونتوس داشت و با زدن 37 گل، رکورد گلزنی در طول یک فصل در تاریخ این باشگاه را از آن خود کرد. شاید این وابستگی شدید به کریستیانو رونالدو شرایط را در ادامه فصل برای بیانکونری دشوار سازد، اما به هر حال در روزهایی که لیونل مسی به شدت افت کرده، کریستیانو رونالدو نشان داد فعلا قصد تمام شدن ندارد.

 

اما در دقیقه 74 و با متوقف شدن فدریکو کیه زا در محوطه، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که رونالدو با ضربه ای چیپ موفق به گلزنی شد و در این دیدار دبل کرد. کریستیانو رونالدو در سه بازی خود در فصل جاری سری آ موفق به ثبت پنج گل و یک پاس گل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها