کد خبر: ۴۸۰۰۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۲ آبان ۱۳۹۹
بایرن مونیخ پیشنهاد خود به داوید آلابا برای تمدید قرارداد او را پس گرفته تا آینده ستاره اتریشی بیش از پیش در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه 598، رسانه‌های آلمانی اعلام کردند بعد از آنکه بایرن مونیخ نتوانست در مذاکرات با داوید آلابا مدافع اتریشی خود درباره تمدید قرارداد او به نتیجه برسد باشگاه آلمانی حالا پیشنهاد خود به آلابا را پس گرفته تا آینده او در مونیخ بیش از پیش با شک و تردید مواجه شود.

 

رئیس باشگاه بایرن مونیخ، هربرت هاینر می گوید این باشگاه برای توافق با آلابا تاریخ 31 اکتبر را به عنوان ضرب الاجل تعیین کرده بود و با توجه به نرسیدن به توافق تا این تاریخ تصمیم گرفته مذاکرات را پایان دهد. ایجنت آلابا در آخرین اظهارنظرش گفته بود پیشنهاد بایرن قابل قبول نیست. ظاهراً بایرن حالا دیگر پیشنهادش را پس گرفته و دیگر راهی برای ترمیم فاصله دو طرف وجود ندارد.

 

 

قرارداد فعلی آلابا در پایان فصل جاری به پایان می رسد و اگر دو طرف به توافق نرسند آلابا طبق قانون آزاد است از ماه ژانویه با باشگاه های دیگر مذاکره کند. گفته می شود یوونتوس تمایل زیادی برای جذب ستاره اتریشی دارد.

 

رئیس بایرن مونیخ، هاینر در این باره گفت: " ما به او پیشنهاد خیلی خیلی منصفانه و خوبی داده بودیم. در نهایت وقتی مدیر ورزشی ما صالح حمدیزیچ با ایجنت داوید تماس گرفت پاسخ او این بود که پیشنهاد ما همچنان کافی نیست. ما هم در نهایت تصمیم گرفتیم پیشنهادمان را کلاً از روی میز برداریم. یعنی دیگر از طرف ما هیچ پیشنهادی وجود ندارد".

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها